★ 399 gram ★

Alla inlägg den 5 augusti 2009

Av Lisa - 5 augusti 2009 19:15

Nöjd med dagen??? hmmmmm njaaaeee..

Blev ju så jävla less när jag vaknade och mådde dåligt så jag bestämde mig nästan för att ha en dålig dag.. Va fan ska det vara för bra med det då??

Inget alls!! Så jag tvingade mig själv upp ur soffan och in i badrummet och sminkade mig och fräscha till mig lite. Sen drog jag en liten shoppingrunda på stan :)

Då blir man ju alltid på bättre humör, även om man kanske inte köpte några sensationella grejjer ( bilder finns som vanligt på FemaleWickedness )  Det blir ändå något nytt lixom! Det bor väl en liten shopaholic i mig också :P


Fredde drog iväg han, så jag är ensam hemma.. Skönt ibland faktiskt, att bara vara helt ensam! Tänkte faktiskt ta en liten promenad om en stund (måste ju premiär-promenera i mina nya skor) .. Frisk luft har ingen dött av!


PUUUUUSS




Av Lisa - 5 augusti 2009 09:40

Urs och fy och blä! Känns inte som att det kommer bli nån bra dag idag.. Det började redan igår kväll med en kraftig ledvärk så jag kunde knappt gå! Och jag har fortfarande ont! Men jag tog mig iaf ut på en mini promenad med hunden.. Men det var inte mycket att hurra för.. Regn och rusk och ont överallt.. Näää ja går i ide idag tror jag!!

Blir säkert bättre framåt eftermiddan. Alla prover såg ju ok ut iaf.. Till och med levervärdet har blivit nästan helt bra.. Så jag hoppas att det bara är tillfällig värk det här, annars deppar jag ihop totalt!!

Känns som om hela världen rasar samman när jag mår så här. Jag som har planer på att börja jobba snart.. Idag känns dom planerna väldigt avlägsna, men jag ska försöka hålla humöret uppe och inte bara ta förgivet att jag kommer må så här mer än idag! Hoppas hoppas hoppas att dom ringer från Umeå och ger mig en ny tid för behandling nästa vecka!!!!!!!!


Idag kommer nog Andrea hem. Måste ringa henne och kolla så att det inte blev ändrade planer eller nåt. Hon är ju lite nyckfull den där kvinnan ;)


Men nuu ska jag bara ligga på soffan och surfa, kolla på TV och vila i några timmar. Måste lära mig att lyssna på kroppen och inte bli stressad och få panik bara för att kroppen inte vill vara med riktigt. Det går över!!!!!!!!

Men ibland blir jag bara så less..................


11-11-14 föddes en krigare i vecka 23! Här kan ni läsa om vår Neo-resa och livet som prematurmamma. Jag delar även öppet med mig om hur livet kan se ut ur en missbrukares ögon, och min kamp mot att få den hjälp jag behöver för att bli hel igen!

Instagram

 

 

 

 

        

Mer läsning

Denise,Lova,Mi-Rakel

   

 

 

 

 

 

  

 

 

Prematur Bloggar

Kategorier

399 gram

     

 

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19
20
21
22
23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Augusti 2009 >>>

SLE bloggar

Min&Syrrans låt


Ovido - Quiz & Flashcards