★ 399 gram ★

Alla inlägg den 8 maj 2009

Av Lisa - 8 maj 2009 23:00

Blev lite krasslig här hos mammzen. Men det är ju 7 hundar här så man kanske blir lite allergisk. Vad vet jag.


Har sett på film och nu sitter alla och ska se en till film, men ja har inte riktigt ro i kroppen att se nån mer film.. man har ju kraft damp ju!


Måste sätta mig och kolla upp busstider också så ja kan ta mig hem från umeå på onsdag.

Är det nånting jag acskyr så är det att åka buss! Men ibland blir man så illa tvungen. Men tänk om man får körkortstillståndet. Då slipper man sån skit iaf!

För övrigt känner ja mig lite gladare idag än ja gjorde igår. Jag vet inte vad det var för fel på mig då. Var bara så otroligt förbannad på allt och alla! Men det kan va skönt å få ur sig lite aggressioner ibland faktiskt. Man har ju lite grejjer som ligger där inne och pyr..


Men nu ska jag ta och ringa till en som är skyldig mig pengar och höra om han har glömt bort att han faktiskt inte fick min bil..  Den kostade faktiskt pengar också!!  En del verkar tro att om dom väntar ett tag med att betala så ska man glömma bort det.. Men va fan.. 10 000 glömmer man inte bort bara sådär. haha..


Puss o kram

Av Lisa - 8 maj 2009 19:16

Nu ha ja varit hos moster hela dan och busat med Alex och vovvarna och skvallrat en massa med mormor och allihopa.

Mys pys.

Nu är ja hos mammzen.. Kändes så tråkigt hemma i lägenheten så ja följde med henne hem..


Nu ha ja fyllt i alla papper inför körkortstillståndet.. Måste bara göra ett syntest på måndag, sen kan ja skicka in papperna :)

Hoppas hoppas hoppas att ja får det!!!!!!!!!!!!!!!


Nu ska ja se I am legend


PUSS

Av Lisa - 8 maj 2009 11:23

Ååå fan va Fredrik blev fyll igår alltså. Det är så störande när man är nykter själv.

Ja skickade över han t grannen för ja tyckte han va så högljudd.. Men sen då han kom hem då!! Han levde om som ett het hockeylag, sjöng o visslade. Spillde  nötter o popcorn i hela lägenheten. Och så kom han varannan minut o la sig i sängen och sa: Lischa, älschka du mig?

ÅÅÅÅ va irriterande..  Då övergick det i: Du hata ju mig, du ha aldrig älschka mig.

Så min lilla gubbe har lite bakisångest idag. Och han ska få ägna eftermiddagen åt att städa, medans jag åker iväg och umgås lite med släkten :)


Fick samtal från polisen nyss också.. Dom vill ha in mig på förhör på Måndag. Jag vet vad det handlar om, och för en gångs skull så handlar det inte om mig..

Så det blir en jäkla stressdag på måndag. Först provtagning, klippning, förhör, packa inför umeåresan.. Hoppas fredde tänker va hemma då, för ja behöver verkligen hundvakt den dan!


Men nu måste ja hoppa ut ur mysbyxorna och kleta på mig ansiktet så ja ser normal ut sen!  Puss o Kram


11-11-14 föddes en krigare i vecka 23! Här kan ni läsa om vår Neo-resa och livet som prematurmamma. Jag delar även öppet med mig om hur livet kan se ut ur en missbrukares ögon, och min kamp mot att få den hjälp jag behöver för att bli hel igen!

Instagram

 

 

 

 

        

Mer läsning

Denise,Lova,Mi-Rakel

   

 

 

 

 

 

  

 

 

Prematur Bloggar

Kategorier

399 gram

     

 

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2009 >>>

SLE bloggar

Min&Syrrans låt


Ovido - Quiz & Flashcards