★ 399 gram ★

Alla inlägg den 16 juni 2012

Av Lisa - 16 juni 2012 20:09

Efter en bra dag har Denise slocknat i sin lilla korg. Vi kollar på film och jäser efter en god grillmiddag här utanför Husum hos en kompis. Är såååååå trött så jag tror jag bosätter mig här på soffan :)

 
Av Lisa - 16 juni 2012 14:18

Idag är en sån där dag.. En tänkardag. Jag tänker på allt som är och allt som varit. Jag jämför och ältar. Hur kunde det ha varit? Hur kunde det ha blivit? Vad hade hänt om jag gjort annorlunda?

Mitt liv har varit ganska turbulent.. Inte bara senaste halvåret. Har ju några minst sagt turbulenta år bak i bagaget också.. Det ploppar upp minnen och tankar  lite då och då. Särskilt när solen skiner. Fråga mig inte varför, men när solen skiner så ÄLTAR Lisa! Allt gammalt kommer upp till ytan!

På ett sätt är det bra.. Jag inser vad bra jag har det nu! Är tacksam för livet, min nuvarande hälsa och min underbara dotter!!

Nu ska jag fortsätta mitt tänkande och se om jag kommer på nåt nytt!   

Av Lisa - 16 juni 2012 09:47

Här kommer dagens tips från Iphone-Nörden Lisa  


 Om din mobil går sönder så tycker jag du ska göra som många andra och klicka dig in till Nymobil.se.  Där blir du bemött av riktigt trevlig personal när du tinger in. Skicka iväg mobilen och få snabbt hem den igen. Hel, ren, fin och lagad.

 

Av Lisa - 16 juni 2012 09:35

 

Sovmorgon till åtta idag! Såååå skönt! Har haft en bra natt med mycket sömn och det uppskattas alltid.. Synd bara att man ska ha den här jäkla tandvärken, annars vore allt nästan helt perfekt den här morgonen också!

Räknar dagarna tills jag får komma till tandläkaren! 10 dagar kvar! 10 dagars smärta!!!  Tur att det finns värktabletter iaf.. Det jobbiga är att jag varit till tandis 3 ggr för smärta i samma tand och det har aldrig varit nåt fel som syns, så han har typ slipat ner tanden för att jag biter för hårt på den. Men nu känns det verkligen som en helt annan smärta.. Nu får han dra ut den om han inte hittar nåt hål, jag pallar inte ha så här längre! bläää!!!!

Vädret verkar okej idag och jag har bestämt att vi ska åka ner och kika hur det ser ut på campingen och badet här i stan. Inte för att vi ska bada eller så, men jag vill se hur det ser ut. Har ju aldrig varit där!! *skäms*


Ha en bra dag!


11-11-14 föddes en krigare i vecka 23! Här kan ni läsa om vår Neo-resa och livet som prematurmamma. Jag delar även öppet med mig om hur livet kan se ut ur en missbrukares ögon, och min kamp mot att få den hjälp jag behöver för att bli hel igen!

Instagram

 

 

 

 

        

Mer läsning

Denise,Lova,Mi-Rakel

   

 

 

 

 

 

  

 

 

Prematur Bloggar

Kategorier

399 gram

     

 

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21
22
23 24
25 26 27 28 29 30
<<< Juni 2012 >>>

SLE bloggar

Min&Syrrans låt


Skapa flashcards