★ 399 gram ★

Alla inlägg den 26 januari 2010

Av Lisa - 26 januari 2010 19:37

Nä jag antar att jag inte klarat mig. Känner mig måttligt fräsch just nu. Lite feber, mår illa och känner mig heeeelt konstig i magen. Det känns som om magen är helt tom på mat och fylld av vätska... AAAAAH!! Väntar bara på att jag ska börja spy som en tok.. NEEEJ!!! Ååååå, bespara mig detta helvetiska onödiga blask-fiasko!! Jag har inte gjort mig förtjänt av detta. Jag har varit en snäll flicka hela året (26dagar) Och jag lovar att om jag slipper detta så ska jag åka till Haiti och vara volontär och mata små negerbarn dygnet runt, med den mat som alla som ligger med magsjuka inte kan äta!!

Det där tycker jag lät jättebra.. Som ni kanske förstår av detta intensiva lovande så har jag inga förhoppningar alls. Känner att det redan är kört, så det här var liksom sista rycket innan jag bosätter mig i badrummet.

See you on the other side

  

Av Lisa - 26 januari 2010 15:24

Å va jag är rädd för magsjukan! Folk i min omgivning blir sjuka en efter en, och nu fick jag höra när jag kom till jobbet imorse att två barn hade fått gå hem igår för dom hade kräkts!! Gaaaah! Ber till gudarna att man slipper, men har inga större förhoppningar med tanke på mitt uberkassa immunförsvar.

För övrigt har jag haft en helt ok dag. Varit lite trött och ätit ganska onyttigt, men men, man får väl ha sånna dagar ibland också. Nu ska jag bara slappa ett par timmar, sen blir det väl ett zumba pass och kanske en sväng till Andreea, vi får se.. 

Seeeeee ya!

  



11-11-14 föddes en krigare i vecka 23! Här kan ni läsa om vår Neo-resa och livet som prematurmamma. Jag delar även öppet med mig om hur livet kan se ut ur en missbrukares ögon, och min kamp mot att få den hjälp jag behöver för att bli hel igen!

Instagram

 

 

 

 

        

Mer läsning

Denise,Lova,Mi-Rakel

   

 

 

 

 

 

  

 

 

Prematur Bloggar

Kategorier

399 gram

     

 

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2010 >>>

SLE bloggar

Min&Syrrans låt


Ovido - Quiz & Flashcards