★ 399 gram ★

Alla inlägg den 6 september 2009

Av Lisa - 6 september 2009 18:05

Hej och hå vad trött jag blev efter maten!

Vaknade imorse pigg och utvilad och stack iväg på en morgonpromenad med Mini i solskenet. Härligt..  Senare blev vi lite rastlösa, så vi gick upp till Pappzen och hälsade på en sväng. Men det var bara Olivia hemma, så vi bjöd oss själva på kaffe och satt och surra med henne tills Pappzen&Anna kom hem.


Känner mig kraftigt orolig.. Har ju haft nå konstiga grejjer som blossar upp lite då och då och kliar som bara fan.. sen försvinner dom efter nån timme. Men det blir bara värre och värre och på konstigare ställen. Nu är det hårbotten som drabbats. Så det bara bränner och kliar och dunkar i hela skallen.. Så nu har ja stoppat i mig en massa allergipiller igen, så nu sover man väl snart.

Jag hoppas verkligen inte att det är Mini som är orsaken till detta.. Fy fan va hemskt det skulle vara om jag var tvungen att göra mig av med min lilla sötpropp :(   Men, jag måste iaf göra ett pricktest och kolla vad jag är allergisk mot, för nånting är det ju..


Va händer i veckan då?? Jo på Tisdag ska jag på möte på FK.. och jag hoppas att ja kan lyckas övertyga dom om att halvtidspension är det bästa alternativet för mig. Men det ska nog inte vara några problem, man är ju expert på övertalning och smygmanipulation vid det här laget ;)

Ja det var väll allt. Visst har jag ett otroligt fullspäckat schema? mohahaha.. Nä, jag behöver nåt att göra på dagarna, annars går det här åt helvete!


Nu blir det TV och latmaskande. See ya


11-11-14 föddes en krigare i vecka 23! Här kan ni läsa om vår Neo-resa och livet som prematurmamma. Jag delar även öppet med mig om hur livet kan se ut ur en missbrukares ögon, och min kamp mot att få den hjälp jag behöver för att bli hel igen!

Instagram

 

 

 

 

        

Mer läsning

Denise,Lova,Mi-Rakel

   

 

 

 

 

 

  

 

 

Prematur Bloggar

Kategorier

399 gram

     

 

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
29
30
<<< September 2009 >>>

SLE bloggar

Min&Syrrans låt


Ovido - Quiz & Flashcards