★ 399 gram ★

Alla inlägg den 4 augusti 2009

Av Lisa - 4 augusti 2009 18:41

Å fyyy va jag är trött alltså! Men har haft en bra dag ändå. Varit på stan och fikat och varit ute i skog och mark med mammzen och alla vovvarna.

Just nu har vi alla hundar här hemma och mamma är på möte. Men dom är så snälla så. Dom ligger i en hög på golvet innanför dörren och väntar på att mamma ska komma tillbaka..

Äh ja vet inte varför jag satte mig här och skrev just nu för jag har inte direkt nånting att skriva om känner jag..

Men men.. Kika på bilder på http://femalewickedness.blogspot.com


ciao

Av Lisa - 4 augusti 2009 11:15

Finns det nåt bättre än att komma hem efter en riktigt svettig och ansträngande morgonrunda, vrääka i sig frukost och sen hoppa in i duschen? Hela dan blir bättre om man startar på det sättet. I alla fall för mig!


Satt och slösurfade igår och kom in på en blogg av en tjej som har samma sjukdom (SLE) som jag har.. Jag läste hennes 'lifestory' och blev helt ställd. Det kändes som om jag satt och läste om mig själv.

Hon beskrev sjukdomsbilden, smärtorna och känslorna precis så som jag skulle ha gjort. Och precis som jag så hamnade hon i missbruk inte långt efter hon fått diagnosen.. osv osv. Det var så jäkla mycket som påminde om mig själv så det var nästan äckligt!

Men det är skönt att läsa sånt där ibland, så man vet att man inte är ensam och att det inte är konstigt att känna som man gör ibland. För trots allt så måste man förändra och anpassa livet, avstå från vissa saker som för andra är självklara.. Så det vore konstigt om man inte mådde dåligt ibland.


Nu ska jag ta och kocka ihop lite fisk till lunch. Sen blir det en fika på stan.

 Lite nya bilder finns på http://femalewickedness.blogspot.com


11-11-14 föddes en krigare i vecka 23! Här kan ni läsa om vår Neo-resa och livet som prematurmamma. Jag delar även öppet med mig om hur livet kan se ut ur en missbrukares ögon, och min kamp mot att få den hjälp jag behöver för att bli hel igen!

Instagram

 

 

 

 

        

Mer läsning

Denise,Lova,Mi-Rakel

   

 

 

 

 

 

  

 

 

Prematur Bloggar

Kategorier

399 gram

     

 

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19
20
21
22
23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Augusti 2009 >>>

SLE bloggar

Min&Syrrans låt


Skapa flashcards