★ 399 gram ★

Alla inlägg den 12 maj 2014

Av Lisa - 12 maj 2014 14:58

Ja det är inte bara här i bloggen som jag varit frånvarande ett tag. Jag är frånvarande överallt. Totalt uppslukad av flera ton med oro över olika saker. Är det något som jag är expert på så är det att analysera sönder problemen och jag tänker och tänker och tänker så till slut ser jag ingen lösning och ingen utväg och så blir jag deprimerad och ger upp. Men allt brukar alltid lösa sig och det kommer att göra det även denna gång. Det är tur att jag har hjälp när det krisar.

Man känner sig som en lagomt bra mamma när man inte ens kan böja sig ner och plocka upp dottern från golvet.. Eller när man bara sitter hemma och gör INGENTING bara för att det är en sån kraftansträngning att bära ut henne till bilen, eller att fälla ihop barnvagnen.. Ja, en sån period har jag just nu. Det är kaos på alla plan kan man säga, och jag lägger mig ner och drar täcket över huvudet och låtsas att jag inte vet nånting. Jag måste göra så vissa dagar för att orka ta itu med problemet nästa dag.. Tur man lär sig strategier haha.

Denise är hos mormor idag och hon har sovit där inatt. Hon är lite snorig så ja hoppas att hon inte tänker bli sjuk igen för det har vi ingen lust med!

 



11-11-14 föddes en krigare i vecka 23! Här kan ni läsa om vår Neo-resa och livet som prematurmamma. Jag delar även öppet med mig om hur livet kan se ut ur en missbrukares ögon, och min kamp mot att få den hjälp jag behöver för att bli hel igen!

Instagram

 

 

 

 

        

Mer läsning

Denise,Lova,Mi-Rakel

   

 

 

 

 

 

  

 

 

Prematur Bloggar

Kategorier

399 gram

     

 

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5 6 7
8
9
10
11
12 13 14 15 16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Maj 2014 >>>

SLE bloggar

Min&Syrrans låt


Ovido - Quiz & Flashcards