★ 399 gram ★

Alla inlägg den 4 juli 2012

Av Lisa - 4 juli 2012 13:57

Jag har någon slags återfunnen energi idag! Långpromenad följt av lite lunch till mig och Nisen, experimentbakning a'la LCHF och nu: Ljudboken och en sovande bebis nere i hamnen!

 
Av Lisa - 4 juli 2012 08:45

Denise hon bara soooover och soooover, så då kan jag passa på att blogga! Har redan duschat, packat en flyttlåda och satt igång en tvättmaskin.. 


Jag är SÅÅÅÅ shoppingsugen! Både till mig och Denise vill jag shoppa. Men vi har bestämt oss för att vara lite sparsamma och då har jag kommit på vad fruktansvärt mycket pengar jag gör av med på sånt jag egentligen inte behöver. Kläder till mig, som jag använder ett par gånger. Kläder till Denise fast hon redan har så mycket så hon inte ens kommer hinna använda allt innan hon vuxit ur det.. småprylar. Och hör här: Bubbelvatten på flaska fast vi har en Soda Stream!! osv osv. Onödiga grejjer helt enkelt! Igår lyckades jag med den bedriften att strosa omkring på stan i ca 2 timmar utan att köpa en enda sak! Rea skyltarna bländade mig, men jag höll hårt i plånboken!!

Nu kan jag ju såklart inte låta bli att sitta och låtsasshoppa på nätet istället då!

 - Sparkdräkt, flick hos Mylovebasket Emma och Malena - Pippi Body hos Mylovebasket Ej Sikke Lej - Body LS hos Mylovebasket  - Sparkdräkt hos Mylovebasket

Fin fin fin fin klänning!!!!!!!

Desigual - Protocol Dress hos Mylovebasket


Nä, drömma kan man alltid göra! Men faktum är att jag har MASSOR med oanvända kläder som bara väntar på att bli använda, så nu får jag stoppa mig själv ett tag här. Behöver då absolut inte några nya sommarkläder iaf.  Bättre att lägga pengar på nödvändiga, och onödiga prylar till nya lägenheten!   

 




11-11-14 föddes en krigare i vecka 23! Här kan ni läsa om vår Neo-resa och livet som prematurmamma. Jag delar även öppet med mig om hur livet kan se ut ur en missbrukares ögon, och min kamp mot att få den hjälp jag behöver för att bli hel igen!

Instagram

 

 

 

 

        

Mer läsning

Denise,Lova,Mi-Rakel

   

 

 

 

 

 

  

 

 

Prematur Bloggar

Kategorier

399 gram

     

 

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Juli 2012 >>>

SLE bloggar

Min&Syrrans låt


Ovido - Quiz & Flashcards