★ 399 gram ★

Alla inlägg den 12 mars 2011

Av Lisa - 12 mars 2011 09:59

Good Morning! Usch vilken hemsk natt! Vi har ju en massa hundar här, och en av dom tycker att man är väldigt tråkig när man sover, så hon roar sig med att sitta  bredvid sängen och ge ifrån sig konstiga ljud så att man ska vakna! Jäkla damp hund!!!  Men man har väl lyckats sova några timmar ändå!

   Men dom här sötnosarna är snälla iaf!! Vi orkade inte springa emellan, så vi tog upp hela gänget hit istället för att dom skulle ligga nere hos mamma. Och det första som hände var att ena valpen tyckte att det var en bra ide´att stoppa in huvudet bakom element röret, och FASTNADE! Fy fan om vi inte hade varit hemma då!! Stackarn skrek som en stucken gris, men jag fick loss han till slut! Nu har jag gjort en liten pund anordning så att det där inte ska hända igen!

Nu ska jag snart iväg och jobba några timmar! Sen blir det nog en lugn hemmakväll med lite vin och nån film kanske.. Ungefär som gårdagen :)


11-11-14 föddes en krigare i vecka 23! Här kan ni läsa om vår Neo-resa och livet som prematurmamma. Jag delar även öppet med mig om hur livet kan se ut ur en missbrukares ögon, och min kamp mot att få den hjälp jag behöver för att bli hel igen!

Instagram

 

 

 

 

        

Mer läsning

Denise,Lova,Mi-Rakel

   

 

 

 

 

 

  

 

 

Prematur Bloggar

Kategorier

399 gram

     

 

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

SLE bloggar

Min&Syrrans låt


Ovido - Quiz & Flashcards