★ 399 gram ★

Alla inlägg den 19 september 2010

Av Lisa - 19 september 2010 23:20

Val Val Val.. Kan man bli annat än less? Sån jävla hysteri! Och nu är alla sååå uprrörda över SD.. Ja det är inte så bra att dom är med i fighten över huvud taget, men Svenska Folket har talat. Bara att acceptera, inget att orda om lixom. GET OVER IT!  Allt är ju så jävla uppblåst och dom bara pratar sönder allt tills man bara vill spy på dom allihopa! Det är som det är och det blir som det blir. Hur mycket dom än babblar så har alla lagt sina röster och det går inte att ändra på!

Nä nu kollar jag på Kungarna av Tylösand istället.. Det pinsammaste programmet jag nånsin sett, men hellre det!!

Av Lisa - 19 september 2010 19:29

Äntligen börjar dagen lida mot sitt slut! Har haft så grymt tråkigt idag så ni anar inte! Fredde har dragit iväg till Domsjö och jag är ju som sagt lite halv sjuk.. Gick ner till mammzen och slog ihjäl ett par timmar där, men nu är jag åter i min soffa med fötterna på bordet och datorn i knät.. Nä, imorgon då jävlar är jag pigg och kry igen, det har jag lovat mig själv, för då blir det en repa på stan för lite träningskläds-shopping. MÅSTE verkligen ha nya tränings skor!

Spännande att se hur det gått med valet nu..  Men får nog vänta  en stund..

  

Av Lisa - 19 september 2010 12:09

Det märks att jag är hemma och har tråkigt va? Sitter och letar efter något nytt att ha på väggen. Men jag tror jag gör som jag gjorde förut. Ett väldigt bra knep till alla oss som har svårt att hitta snygga tavlor, gillar att variera oss, vill vara unika och vi som kanske inte får tapetsera hur vi vill i våra lägenheter.

Köp en snygg tapet och gör en tavla av den! Jag gjorde det av några gamla tavlor som jag tänkte slänga. Man tapetserar helt enkelt över det gamla motivet med en snygg tapet. Det bästa är ju då såklart om man har en väldigt STOR tavla, men det går ju även bra med flera små tavlor.

      

Det här blir ett projekt jag tar itu med till veckan. Har nänligen två stora tavlor som jag är grymt less på :)

Av Lisa - 19 september 2010 09:54

Nu har jag varit och hämtat datorn. Jag lämnade den hos mamma igårkväll eftersom hon för tillfället är utan, men man får ju abstinens på morgonen när man kliver upp och inte har nån dator! Vicken jävla nörd man är haha!

Har just lastat in Fredriks saker i husvagnen dom ska bo i. Men han åker inte förrän ikväll, men han som äger vagnen åkte redan nu, så då åkte packningen med. Får väl se hur länge han blir borta den här gången.. Det är ju blandade känslor i allt det här, men det går bra!

Jag ska passa på att shoppa när han är borta! Haha. Inte för att jag inte FÅR shoppa när han är hemma, men det är lite roligare när han INTE är hemma. Ska köpa nya tränings skor och lite tränings kläder först och främst. Sen får vi se. Tycker det är lite tråkigt att handla andra kläder i den här stan.. Man får ju gå omkring och se likadan ut som alla andra och hur kul är det då?

  

Av Lisa - 19 september 2010 09:28

God morgon! Känner redan nu att jag är febrig även idag. Har myst upp mig i soffan med en kaffe kopp och hoppas på bättring!


11-11-14 föddes en krigare i vecka 23! Här kan ni läsa om vår Neo-resa och livet som prematurmamma. Jag delar även öppet med mig om hur livet kan se ut ur en missbrukares ögon, och min kamp mot att få den hjälp jag behöver för att bli hel igen!

Instagram

 

 

 

 

        

Mer läsning

Denise,Lova,Mi-Rakel

   

 

 

 

 

 

  

 

 

Prematur Bloggar

Kategorier

399 gram

     

 

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

SLE bloggar

Min&Syrrans låt


Skapa flashcards