★ 399 gram ★

Alla inlägg den 8 september 2010

Av Lisa - 8 september 2010 21:05

God Afton gott folk! Är nöjd med den här dagen faktiskt! Vaknade i lagom tid och stack iväg på gymmet och trampade bort 560kcal och svettades som en gris! Och alla har väl fått klart för sig hur jag mår när jag får svettas lite? Så jag kommer hem på ett strålande humör och kastar mig i duschen, poppar musik och städar hela lägenheten i väntan på att klockan ska bli tre.. Och till slut var klockan slagen och det var dax för TATTOO! Jag blev faktiskt super nöjd, det känns som en helt ny tatuering fast det egentligen är samma, fast med lite färg i.. Men jag måste erkänna att jag var öm sista halvtimmen. Totalt uppsvälld, prickig och knallröd.

La mig på soffan och snyftade lite till Dr Phil. Eftersom jag blivit en softis så kan jag göra sånt nu. haha. nä, men det handlade om nåt som ligger nära mitt hjärta så det berörde!!!

Nu ligger vi utslagna på varsin soffa efter att ha stampat Nipleden med mammas hundar.. Idol avklarat och nu blir det Ring så golar vi!

Ja det var min dag i stora drag!


Är ledig imorgon igen! Såååå skönt! Puss på er

Av Lisa - 8 september 2010 17:48

Blodig och svullen som tusan efter två timmars sittning . Men jag är nöjd med resultatet!

  Som vanligt så ser det ju lite konstigt ut på bild.. Särskilt nu när det är ny gjord, men jag kommer med nya nån dag framöver!


11-11-14 föddes en krigare i vecka 23! Här kan ni läsa om vår Neo-resa och livet som prematurmamma. Jag delar även öppet med mig om hur livet kan se ut ur en missbrukares ögon, och min kamp mot att få den hjälp jag behöver för att bli hel igen!

Instagram

 

 

 

 

        

Mer läsning

Denise,Lova,Mi-Rakel

   

 

 

 

 

 

  

 

 

Prematur Bloggar

Kategorier

399 gram

     

 

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

SLE bloggar

Min&Syrrans låt


Skapa flashcards