★ 399 gram ★

Alla inlägg den 6 juni 2010

Av Lisa - 6 juni 2010 22:37

Jag äter som om jag aldrig sett mat förut. Jag vräker i mig som om det vore min sista måltid. And so it is! Nästan iaf. Nä, men imorgon kör jag igång en liten kur. Så det blir flytande föda ett tag. Soppor, drinkar och sånt tråkigt. Kanske borde köpa nåt godare pulver för det jag har nu är egentligen ganska äckligt. Men vi vet ju alla att det som är gott är onyttigt, så då borde mitt proteinpulver vara det nyttigaste som finns hehe. Så nu svullas det lite här hemma, men det är okej!

Hade en väldigt långdragen dag idag.. Jag vet inte varför den kändes så himla lång, men jag trodde aldrig klockan skulle bli nio. Det var nån som hängde i visarna på klockan! Men det är ju sååå skönt att komma hem efter en arbetsdag så det var värt alla väntan!

Nu är det Rambo som gäller här.. Inte om jag får bestämma, men det får jag tyvärr inte. Majoriteten är grabbarna grus och då får väl dom ha makten då. (fore once in a lifetime)

Byyee Byyee  


Har fått upp ögonen för en grym talang.. Har inte gillat henne så mkt förut, men nu har jag lyssnat lite nogrannare och insett vilket otroligt begåvad tjej detta är!

 

Haha. RUN!!!

Av Lisa - 6 juni 2010 11:31

God Morgon peeps! Har sovit som en liten prinsessa i natt, men drömmarna jag drömt har varit allt annat än adliga! Urs, ibland blir man glad när man vaknar och upptäcker att det bara var en sorglig dröm!

Solen skiner och värmen är tillbaka. Men tyvärr hinner jag inte njuta av det för jag sticker på jobbet om en timme, men men. Pengar är bättre än hudcancer så jag deppar inte!!


Grattis till lillasyster Olivia som fyller 15 idag! Jag fattar inte vart tiden har tagit vägen. Den bara flyger iväg. Jag tyckte hon var en liten 8 åring alldeles nyss.. Och som ju alla vet så blir ju jag aldrig äldre än 19, en väldigt bra och lagom ålder!


Ut i solen nu och fånga dagen      


Av Lisa - 6 juni 2010 01:20

Midnatt råder men tyst är det inte i huset ;) Nej för vi kom just hem. Dagen och kvällen har spenderats med vänner. Mat och (hör och häpna) Basket! Vi har lirat basket i flera timmar och det var rätt kul faktiskt. Tog en liten paus och gick upp till Andreea och hälsade på en sväng och surrade lite med henne, sen blev det film hos Zib.. En skitbra film, men nu kommer jag inte ihåg va den hette mohahaha.

Bör nog gå och sova snart, för imorgon blir det arbete för hela slanten..

Vi har pratat lite kring ett visst ämne.. Mini.. vår hund. Hon är ju så söt, men ibland så funderar vi på varför vi ska ha hund för.. Man blir ju ganska bunden på ett vis, det ska fixas och donas hit och dit. Ja ni vet. ANSVAR. Man kanske ska sälja henne? Men det får bli en låååång funderare innan det blir nåt beslut på den punkten. Dessutom vill vi ta en valpkull på henne först. Ja vi får se... Det skulle ju kännas konstigt.. ååå min lilla skrutt!

 

Sov gott   


11-11-14 föddes en krigare i vecka 23! Här kan ni läsa om vår Neo-resa och livet som prematurmamma. Jag delar även öppet med mig om hur livet kan se ut ur en missbrukares ögon, och min kamp mot att få den hjälp jag behöver för att bli hel igen!

Instagram

 

 

 

 

        

Mer läsning

Denise,Lova,Mi-Rakel

   

 

 

 

 

 

  

 

 

Prematur Bloggar

Kategorier

399 gram

     

 

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< Juni 2010 >>>

SLE bloggar

Min&Syrrans låt


Skapa flashcards