★ 399 gram ★

Alla inlägg den 14 april 2010

Av Lisa - 14 april 2010 20:14

Rastlösheten smyger sig på. Vad gör man när man är ensam hemma egentligen? Har haft fullt upp idag med promenad, hund dusch, städning, upp packning, handling, tandläkare, matlagning, besök av hela familjen, promenad och träning... Men nu då? Haha. Jag brukar inte vara så här rastlös, men nu känns det bara supertråkigt att sitta här framför tvn och datorn. Känns ungefär som att jag inte har tid med det, fast det har jag ju såklart!! Jaja, man vänjer sig väl lagom till Fredde kommer hem igen.

Hoppas på att jag får jobba lite i helgen, för jag har ju inte hunnit jobba nåt den här veckan eftersom jag varit i Umeå!


Nä, jag tror jag ska städa och plocka lite mer här hemma, det finns alltid nåt litet hörn där man kan skrubba lite!

LÄNGTAR tills på FREDAG!! För då flyttar Mamma hit till stan och vi blir grannar! Det ska bli så kul att hjälpa till att inreda och fixa lite! Hon köper ju aldrig nåt nytt, men nu tror jag att hon kommer att byta ut nästan alla sina möbler och prylar!! ÄNTLIGEN! hihi

 

Av Lisa - 14 april 2010 14:29

     

Passar på att visa ett par av grejjerna jag inhandlade i Umeå..

Tröja från MQ och stövlar från Skopunkten :)

Visst är det härligt att klä på sig på morgonen när man måste klippa bort tags från kläderna? Det gillas :)


För övrigt så har jag nyss varit hos tandläkaren. Det gick bra, tog ingen bedövning eftersom man är viking! Inte en gnutta ångest eller oro heller. Kan det vara så att jag börjar övervinna mina monster?? Nästa steg blir väl att börja åka kommunalt igen då! (eller hur syrran? ;)


Ikväll kommer lillasyster hit och käkar middag, och som vanligt blir det kyckling. Favoriternas favoriter!

Nu ska jag fortsätta med min städning och upp packning här! Puss

Av Lisa - 14 april 2010 10:17

God Morgon! Har sovit så gott i natt i min sköna säng, så jag ville nästan inte kliva upp i morse! Men jag stapplade mig upp ändå och upptäckte att kaffet var slut, så jag fick mig en riktig svag kopp morgonkaffe   ..

Kikade på termometern och det var 8 grader ute, så jag slet på mig mysdressen och stack ut på en powerwalk med Mini. Broarna runt i sol, blåst och duggregn. Väldigt skumt väder. Nu när jag kom hem var jag tvungen att duscha Mini, för hon var alldeles grå av smuts, damm och dynga. Så nu ligger hon här bakom mig och skakar och tycker väldigt synd om sig själv!

Jag ska göra mig i ordning.. Och ta en sväng på affären. Det finns ju ingenting att äta här hemma.. Sen ska jag sitta och gruva mig, för jag ska till tandläkaren 13.50 ... Bläää, men det är lika bra att få det gjort, så man slipper gå dit mer på ett tag sen.

Ha en bra dag!


11-11-14 föddes en krigare i vecka 23! Här kan ni läsa om vår Neo-resa och livet som prematurmamma. Jag delar även öppet med mig om hur livet kan se ut ur en missbrukares ögon, och min kamp mot att få den hjälp jag behöver för att bli hel igen!

Instagram

 

 

 

 

        

Mer läsning

Denise,Lova,Mi-Rakel

   

 

 

 

 

 

  

 

 

Prematur Bloggar

Kategorier

399 gram

     

 

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< April 2010 >>>

SLE bloggar

Min&Syrrans låt


Ovido - Quiz & Flashcards