★ 399 gram ★

Alla inlägg den 4 februari 2010

Av Lisa - 4 februari 2010 20:04

God Afton.. Jädrans vad mycket besök jag haft idag. Det hör inte till vanligheten att jag får tre olika besök på en och samma dag..

Mamma&Per kom ju hit på eftermiddan, så vi fikade upp bullen som blev kvar efter Linn&Jag hade fikat.. Mamma hade med sig alla vovvarna, och självklart gjorde Doris en pöl på mattan i vardagsrummet!!! ååååå, och strax efter dom hade åkt så tyckte Mini att hon var tvungen att markera att det minsann är hennes matta så hon gjorde en liten pöl hon också! Det är i sånna här lägen man bara HATAR hundar! Nä, det gör jag ju inte egentligen, det är ju deras instinkter, men hur som helst så måste jag gå och shoppa mig en ny matta, annars kommer det pissas vidare har jag en känsla av!

Nu har precis Olivia gått härifrån. Vi bakade kladdkaka och kollade på 'The Hangover', så nu jäklar kan jag skryta med att jag ätit bullar och snask 3 gånger idag!! Tur man har motionerat iaf! Imorn kan jag nog gå på gymmet igen! Har inte velat gå dit sen jag gaddade mig, eftersom min SLE gör så att jag är så infektionskänslig.. Ja mena, finns det nåt ställe med mer snuskiga baciller än ett gym?? Tror inte man ska gå dit med ett 'öppet sår' på hela armen om man är som jag.. Men nu har ju tatueringen börjar läka så nu är det nog ingen fara.


Nu ska jag invänta min man här och se om han haft en bra dag i Härnösand!

  

Av Lisa - 4 februari 2010 14:11

Ja man får nästan skämmas. Var en god hustru och klev upp med Fredrik klockan sex i morse och följde med honom upp till buss stationen och såg till att han kom iväg.. Sen gick jag hem och tänkte lägga mig en liten stund bara. Visst! Jag vaknade halv tolv! haha. Men ja kanske behövde det!

Sen ringde Linn och ville fika, så hon köpte med sig kaffe och bulle och kom hit en sväng.. (bra frukost?)

Nu har jag precis varit ute.. Och jämarns vilken motion man får när man måste pulsa i djupsnön! Rätt som det var så va Mini borta, jag stod och ropade på henne och till slut hörde jag ett pipande. Då hade hon sjunkit ner i snön så man inte såg henne, och fastnat där!! Lill stackarn!  Drog ett Zumba pass när jag kom hem också, så nu är man måttligt blöt i svett här!!

Igår kom jag på att Mini fyller år på Lördag! Tänk att hon redan är ett år! Och som tur var så tappade hon tanden igår, som jag varit så orolig för.. Man har ju ingen lust att slänga pengar på sånt hos veterinären! Men hon ska vaccineras iaf.. Försökte ringa i morse, men det var ju helt omöjligt att komma fram.. Bättre lycka imorn!

Ha en bra dag alla!!


11-11-14 föddes en krigare i vecka 23! Här kan ni läsa om vår Neo-resa och livet som prematurmamma. Jag delar även öppet med mig om hur livet kan se ut ur en missbrukares ögon, och min kamp mot att få den hjälp jag behöver för att bli hel igen!

Instagram

 

 

 

 

        

Mer läsning

Denise,Lova,Mi-Rakel

   

 

 

 

 

 

  

 

 

Prematur Bloggar

Kategorier

399 gram

     

 

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2010 >>>

SLE bloggar

Min&Syrrans låt


Ovido - Quiz & Flashcards