★ 399 gram ★

Alla inlägg den 14 augusti 2009

Av Lisa - 14 augusti 2009 21:13

Goooooder afton!

Det blev en hel del rännande på stan idag må jag säga. Var och sökte en ny sport-BH men jag tyckte sportringens priser var lite överdrivna, så jag köpte mig en på Lindex för under hundringen istället :)

 Sedan kom Linn och plockade upp mig efter jobbet och vi tog en fika och grejja på lite..

Hyrde en film också som faktiskt var bra om man tittade på hela!! hihi

Lite mystisk, men den var helt OK (In the electric mist eller nåt sånt)


Nu har vi precis varit på en jobbig uppförsbacke-promenad och sitter i soffan och avnjuter varsin iskall jordgubbs smoothie som jag mixade ihop :)

Imorn bitti tänkte jag följa med grabbarna på Gymmet för en gångs skull. Börjar bli lite less på att ta samma jävla promenad varje morgon.. Jag måste ha lite variation för att inte lessna på saker och ting..


 Nu blir det inget annat än film, mys och slappa resten av kvällen.

Glöm inte att kika in på min andra blogg lite då och då också kolla på bilder och en massa skit ;)


 jo just ja! Var ju tvungen att prova de som Linn hade gjort.. Skicka till 118118 och fråga efter min bloggs namn.. Detta svar fick jag:

Saints&Mortals är en blogg om en tjej som bor i Sollefteå och är född 1984.

Tjejen som skriver heter Lisa Jonasson och gillar som så många andra djur och att umgås med vänner. Ha en bra dag önskar eniro 118118!



Av Lisa - 14 augusti 2009 10:32

En bra start på dagen! Tänkte gå min vanliga morgonrunda, men bestämde mig för att variera mig lite, så jag tog en annan väg och pumpade musik på högsta volymen i snäckorna... Blev helt och hållet i min egen lilla värld och tänkte inte ens på var jag gick, eller ens att jag gick.. Plötsligt har det gått över en timme och jag trodde ja precis startat..

Man måste ja ha fått nån hjärnskada eller nåt. Iofs har ingen nånsin anklagat mig för att va normal heller så :P


Vet inte vad som händer idag.. Det är Fredag (kom jag på nu).. Funderar på att kolla va mammzen ska göra. Kanske åka dit och låta Mini leka lite med dom andra hundarna... vi få se va de blir..

Nu blir det frulle och dusch!


       ¸.•*¨*•.¸¸.•*¨*•.¸¸.•*sooo see you later¨*•.¸¸.•*¨*•.¸.•*¨*•.¸



11-11-14 föddes en krigare i vecka 23! Här kan ni läsa om vår Neo-resa och livet som prematurmamma. Jag delar även öppet med mig om hur livet kan se ut ur en missbrukares ögon, och min kamp mot att få den hjälp jag behöver för att bli hel igen!

Instagram

 

 

 

 

        

Mer läsning

Denise,Lova,Mi-Rakel

   

 

 

 

 

 

  

 

 

Prematur Bloggar

Kategorier

399 gram

     

 

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19
20
21
22
23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Augusti 2009 >>>

SLE bloggar

Min&Syrrans låt


Skapa flashcards