★ 399 gram ★

Alla inlägg under februari 2009

Av Lisa - 28 februari 2009 18:17

Har inte så mkt att göra bara, väntar på att få börja dricka... Har tjuvstartat med en Kaffe Balieys...mmm

Har hittat ett nytt favorit band. Har aldrig hört dom förut (kanske bara ja som är sen) men Cervello.. lyssna på dom bara!!!!!!!!!! Shiiiit va bra dom är. Precis i min smak!!!

Nä nu måste ja försöka kleta på mig min nya gröna ögonskugga här. Tänkte chocka mig själv.. brukar alltid ha grå eller brun, men ikväll blir det grönt för hela slanten!!!!

Och kom ihåg  CERVELLO  "Stay and Bleed"

Av Lisa - 28 februari 2009 14:58

Är lite inne på hundfronten just nu. Är så jälva kär i dom där valparna nu så ja döööör.Dom kommer hit nästa helg, sen är det sälj dax :(

http://www.blocket.se/vi/20387148.htm?ca=4_s

Kolla in dom där dom är helt enkelt små bajsande änglar som biter på  ALLT! Haha...  Nä men kolla på dom. Ska även lägga in en länk till hemsidan så ni får se alla Kennelns stoltheter!!!!


http://www.kennelhaga.com/

Av Lisa - 27 februari 2009 16:21

Har varit och bowlat.. och nu menare ja RIKTIG bowlng. Inte Nintendo Wii bowling... Men de gick väl sådär. Men det var kul iaf..

Men fick plötsligt en massa mer att tänka på. Svärmor är sjuk.. väldigt sjuk och jag tycker så synd om Fredrik så hjärtat håller på att brista. Så ja vet inte riktigt hur jag ska bete mig. Jag skulle bara vilja åka dit och sitta och hålla henne i handen, men han vill inte. Hon har ju en gubbe och Fredrik kommer inte bra överens m honom så det vore väl inge bra ide´ kanske.


Nu har jag legat och sovit i ett par timmar så ja känner mig lite utvilad sådär. Ska iväg och handla och gå på bolaget och så nu å fort ja orkar.

Sen blir det väl en lugn kväll här hemma skulle ja tro. Kroppen säger mig att det är det bästa iaf, så ja får väl lyssna på den..  Det är ju ändå den som ska ta mig genom hela livet.

Puss

Av Lisa - 27 februari 2009 09:57

Ja de va skönt att det inte blev så sent igår som de brukar bli. Men vi hade trevligt. Åt tacos och drack ett glas vin...och spela Wii...

Ja klev upp nio idag (tro det eller ej).. Ska träffa övervakaren klockan elva, annars hade ja og fortfarande legat och snarkat.

Känner mig på lite halv dåligt humör idag, vet inte vad det är som spökar i skallen på mig, men jag lär väl märka det under dagen nån gång.

Känner mig bara trött, less, irriterad, och så det värsta.. Det är ju när man börjar tänka på vad man gjort i livet och var man är nu.. Då känner man sig ganska misslyckad.

Men det går att vända på, och det jobbar jag på. Men man har ju sin stämpel i den här stan redan och den är jävligt svår att få bort. Och det är lite ledsamt faktiskt. Men jag kämpar vidare

Av Lisa - 24 februari 2009 16:34

Ok.. jag erkänner.. ja kan inte sluta röka.. Har inte riktiga motivationen.. (skyller jag på)  Försökte i några timmar iaf.. Men dom där nikotin tabletterna jag hade va så satans snuskiga så ja var tvungen å ta en cigg istället....

Nä.. bättre lycka nästa gång Fis Lisa  :)


Är hos mamma nu och har blivit bjuden på mat, men ja har sååå ont i magen idag så ja vet inte var ja ska ta vägen.. Men de går säkert över... nån gång..

Nu ska ja däcka i soffan en stund innan det bär av hemåt..

Av Lisa - 24 februari 2009 12:42

Jävlar vad jag sover länge alltså. Vaknade för en halvtimmer sen och är trött som en gris!!

De blev en liknande väckning idag som igår...å ja blir såååååååååå sne bara! Men skitsamma, jag ska ha en bra dag idag i alla fall!!!!!

Ska snart upp till sjukhuset och sticka mig i armen, så ja sitter och väntar på mammzen nu.. och vädrar i lägenheten. Alla fönster är öppna på nu börjar de bli jääävligt kallt!!!

See ya all later

Av Lisa - 23 februari 2009 20:51

Nu har jag fått en ny idiotisk ide´här. Nu ska jag sluta röka. Alltså jag brukar inte röka så överdrivet mkt, men senaste tiden så har det blivit mer och mer och nu är jag snart uppe i ett paket om dagen och det har man fan inte råd med.. Och hälsan gillar nog inte det heller..

Så från och med imorgon gör jag ett nytt tappert försök att sluta röka. Jag förväntar mig inte att ja kommer att fixa det, men det kanske resulterar i att jag drar ner lite på rökningen iaf. Sist jag provade så höll det i två veckor ungefär.. Ska försöka slå det lilla rekordet iaf..

Wish me luck!!!

Av Lisa - 22 februari 2009 21:19

På spaning med Bridget Jones... en jävla skitfilm egentligen, men ja sitter och tittar på den nu.. Njuter av att bara ligga på soffan med tända ljus och en kopp te.

Tror ja skriver det nästan varje dag nu för tiden.. Men det är så jävla skönt att bara kunna slappna av och vara mig själv, bara tänka på mig själv. Egot växer! Nä men det är faktiskt helt underbart. Man märker inte hur sjuka vissa saker är förrän man får distans till det.. Då kan man lixom se på saken med andra ögon.

Jag fattar inte varför jag gör samma misstag jämt i alla mina förhållanden. Jag utplånar mig själv, lever genom min sambo. Tappar mina egna känslor och tankar. Allt jag tycker om och allt jag vill med livet lägger jag åt sidan bara han är lycklig. Men det är ju meningen att båda ska vara lyckliga..inte bara en..

Nä jag måste lära mig att ha lite balans där också. Klart man vill att den man älskar ska vara lyckig, men det får inte vara på bekostnad av ens egen lycka..

Nä nu blev jag lite väl djup här känner jag.. så nu är det dax att sluta..

See ya


11-11-14 föddes en krigare i vecka 23! Här kan ni läsa om vår Neo-resa och livet som prematurmamma. Jag delar även öppet med mig om hur livet kan se ut ur en missbrukares ögon, och min kamp mot att få den hjälp jag behöver för att bli hel igen!

Instagram

 

 

 

 

        

Mer läsning

Denise,Lova,Mi-Rakel

   

 

 

 

 

 

  

 

 

Prematur Bloggar

Kategorier

399 gram

     

 

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20 21 22
23 24
25
26
27 28
<<<
Februari 2009 >>>

SLE bloggar

Min&Syrrans låt


Ovido - Quiz & Flashcards