★ 399 gram ★

Alla inlägg den 27 april 2011

Av Lisa - 27 april 2011 23:56

Precis hemkommen från en kväll med grillning, snaps, vin, många skratt och trevligt sällskap! Dock var det inte så varmt ute som man kanske hade velat, så vi hamnade inne ganska snabbt efter maten! Nu väntar sängen och imorgon är det dax för ett besök hos farbror Doktorn för att kolla upp så att ögonen inte blivit skadad av mina mediciner... Lite nervös är jag eftersom jag känner att jag fått störande förändringar i synskärparn på ena ögat. Wish me luck! I värsta fall så får jag väl sluta med medicinen (som jag ätit i 9 år) och hoppas på att det finns nåt substitut!

Natti Natti

  

Av Lisa - 27 april 2011 13:48

USCH! Är så jävla less så det finns inte!!! Har ju varit, i stort sett helt arbetslös i ca två veckor nu och det känns som en evighet! Man känner sig så fruktansvärt ONÖDIG!! Bara går omkring och gör ingenting hela dagarna. Inga uppgifter, inga tider att passa, INGENTING! Får ju snart ett nervsammanbrott!! 

Är ganska inriktad på att söka USK utbildningen så fort vi kommer till Ö-vik. Det är aldrig fel med en utbildning och då skulle jag ju få chansen att jobba mer, och kanske även med nånting annat också. Kanske på en vårdcentral eller nånting sånt. Ja vi får se hur det går. 

Tur att vi alltid lyckas matcha in så att Fredde får jobba mycket, då jag får jobba lite, annars hade det blivit jobbit med ekonomin!

// Dagdrivar´n ;)

Av Lisa - 27 april 2011 09:20

  God Morgon!

Sneglar ut genom fönstret och det ser ut att bli en kanon dag! IGEN! Härligt! Men det blir dock ingen morgonpromenad för min del! Träningsvärken jag har i röven och i axlarna är INTE att leka med kan jag lova! Huvva! Å jag som har lovat att ta med Olivia på en löprunda i eftermiddag.. Ja vi får se, man kanske mjukas upp under dagen! 

Har precis betalat in de två sista hyrorna till den här lägenheten! Känns bättre att betala dubbel hyra nu istället för nästa månad. För då har man ju så många andra extra utgifter ändå.. De e inte billigt att flytta!!!

 Nu ska jag svepa min gottigottiga protte drink! Vet ni hur gott det blir om man häller ner ca en msk kallpressad linfröolja i drinken?? Den blir såååå mycket krämigare och fylligare och smakar MYCKET bättre! Så ni som äter den här oljan varje dag: Prova att blanda i den i fil tallriken eller protein shaken (eller vad ni nu äter till frukost)

   

Längtar till helgen   







11-11-14 föddes en krigare i vecka 23! Här kan ni läsa om vår Neo-resa och livet som prematurmamma. Jag delar även öppet med mig om hur livet kan se ut ur en missbrukares ögon, och min kamp mot att få den hjälp jag behöver för att bli hel igen!

Instagram

 

 

 

 

        

Mer läsning

Denise,Lova,Mi-Rakel

   

 

 

 

 

 

  

 

 

Prematur Bloggar

Kategorier

399 gram

     

 

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< April 2011 >>>

SLE bloggar

Min&Syrrans låt


Ovido - Quiz & Flashcards