★ 399 gram ★

Alla inlägg den 18 april 2011

Av Lisa - 18 april 2011 22:00

Fasen vilken lång dag det blev idag! Vaknade i Övik men likt förbannat så var jag på gymmet här hemma och stånkade redan klockan nio i morse!

*Åkte buss tidigt på morgonen UTAN ÅNGEST!

*Har ätit precis som jag planerat idag, varken mer eller mindre!

*Super nöjd med morgonens bröst/axlar- pass!

*Har packat mera lådor till flytten och även städat här hemma!

*Har en ny spännande frisyr och hårfärg!

*Tog en kvälls runda med vovvarna.. JOGGADE och promenerade!

Hoppas på en lika givande dag imorgon!

 

Av Lisa - 18 april 2011 19:20

You can call me Blondie! Känns jäääävligt ovant det här, men jag vänjer mig nog!  

Av Lisa - 18 april 2011 11:37

  Har ju glömt att visa mina nya jeans som jag fyndade på Carlings!! Dom är absolut inte särskilt sköna och jag skulle ALDRIG ha köpt dom till fullt pris.. Men nu var dom nedsatt från 699:- till 99:- så jag köpte dom ändå... Och nu känner jag att dom blir skönare och skönare ju längre jag har dom på mig.. Dom behöver "Lisa-formas" lite innan jag kan säga att dom är bekväma! Men så är det ju med jeans!!

Av Lisa - 18 april 2011 09:53

Woho, vilket pass! Drog mig direkt ner till gymmet när jag kommit fram med bussen. Bara hem och svida om och svepte en protte drink och en kaffe, å jäklar vilken energi jag hade idag!!! Pumpade mina stackars axlar så ådrorna höll på att ploppa ut genom skinnet! Haha! Bröst och axlar blev det idag, och jag kommer förmodligen att få plågas i några dagar nu, för jag körde tyngre än vanligt.. 

Nu ska jag packa upp och packa ner! Packa upp allt ur Ö-viks- väskan och sen fortsätta packa ner grejjer i flyttlådorna, en låda kan jag nog få packa iaf va? Vill flytta NUUUUUUUU!

   

Av Lisa - 18 april 2011 06:14

Uppe med tuppen och inväntar bussen hem till lilla sollefteå. Osminkad och okammad, men gömmer mig bakom brillorna. Idag blir det ett besök hos frisören för en trimning och lite mera slingor wiiiihooo!

 

11-11-14 föddes en krigare i vecka 23! Här kan ni läsa om vår Neo-resa och livet som prematurmamma. Jag delar även öppet med mig om hur livet kan se ut ur en missbrukares ögon, och min kamp mot att få den hjälp jag behöver för att bli hel igen!

Instagram

 

 

 

 

        

Mer läsning

Denise,Lova,Mi-Rakel

   

 

 

 

 

 

  

 

 

Prematur Bloggar

Kategorier

399 gram

     

 

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< April 2011 >>>

SLE bloggar

Min&Syrrans låt


Ovido - Quiz & Flashcards