★ 399 gram ★

Alla inlägg den 14 februari 2011

Av Lisa - 14 februari 2011 13:27

  -SIDAN! Det är ju bara så jävla bra!!!

Jag får ju aldrig se det på söndagarna eftersom vi alltid kollar på "No ordinary family" på 5an, så jag har precis sett Solsidan på tv4play istället! "Kan du slänga ett getöga i mitt anus?" hahahaahaha

 


Det blev ett arm-pass på gymmet idag. Jag var helt ensam där och det tycker jag är rätt så skönt ibland. Körde armar, mage och avslutade med en sväng på crosstrainern. Skönt att ha det gjort!


Nu har jag fisk i ugnen. Tänkte ha med mig en matlåda till jobbet, så man inte käkar en massa onyttigheter!

    

Av Lisa - 14 februari 2011 09:30

Det finns få fördelar med att vara tim-vikarie. Men idag så kände jag att det faktiskt var ganska skönt.. Just det att man ibland kan bestämma själv vilken tid man kan börja. Det passar mig att börja klockan tre idag, och då börjar jag klockan tre. Det är ju inte alltid som man kan göra så, men just idag gick det bra!

Så ja ska ta och avboka kvällens Combat pass, medans jag kommer ihåg det. Sticker iväg till gymmet nu istället, fast jag vet inte riktigt vad jag ska köra idag, men det känns som om man skulle behöva flåsa lite efter helgen, så en lång tur på cross trainern i slutet av passet blir det utan tvekan!

Ha en bra dag!

Av Lisa - 14 februari 2011 00:00

  


11-11-14 föddes en krigare i vecka 23! Här kan ni läsa om vår Neo-resa och livet som prematurmamma. Jag delar även öppet med mig om hur livet kan se ut ur en missbrukares ögon, och min kamp mot att få den hjälp jag behöver för att bli hel igen!

Instagram

 

 

 

 

        

Mer läsning

Denise,Lova,Mi-Rakel

   

 

 

 

 

 

  

 

 

Prematur Bloggar

Kategorier

399 gram

     

 

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

SLE bloggar

Min&Syrrans låt


Ovido - Quiz & Flashcards