★ 399 gram ★

Alla inlägg den 21 april 2015

Av Lisa - 21 april 2015 12:28

Tänk dig att någon berättar en historia för dig. Eller att du ser en film som verkligen griper tag om dig. Sådär så att man nästan kan tänka och känna sig in i hur det skulle vara att uppleva det... Så är det när man får minnesbilder av saker som hänt när man varit påverkad. Man känner liksom att man var med men man vet att man aldrig skulle säga eller göra dom sakerna. Det är som om man stått på sidan om och tittat på. Det är mycket sånt att tampas med när man ska bli drogfri och vissa stunder känns det som att man inte kommer kunna leva med sig själv.. det var därför jag hamnade här.. Jag trodde inte jag kunde leva vidare. Jag har känt så vid ett tillfälle förut för många år sedan. Men jag accepterade till Slut att det var som det var. Det är väl kanske det jag tagit med mig från tolvstegs behandlingarna: Du ÄR inte dina handlingar. .. Det är jävligt svårt men ju starkare man blir desto mer kan man släppa det...

Den enda vägen är upp!

Av Lisa - 21 april 2015 10:35

Going "home" .. om ca 2 timmar går taxin till Sollefteå. .. vet inte om ja ska skratta eller gråta så jag väljer att stänga av allt just nu.
Dax att packa..


11-11-14 föddes en krigare i vecka 23! Här kan ni läsa om vår Neo-resa och livet som prematurmamma. Jag delar även öppet med mig om hur livet kan se ut ur en missbrukares ögon, och min kamp mot att få den hjälp jag behöver för att bli hel igen!

Instagram

 

 

 

 

        

Mer läsning

Denise,Lova,Mi-Rakel

   

 

 

 

 

 

  

 

 

Prematur Bloggar

Kategorier

399 gram

     

 

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20 21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2015 >>>

SLE bloggar

Min&Syrrans låt


Ovido - Quiz & Flashcards