★ 399 gram ★

Alla inlägg den 10 april 2015

Av Lisa - 10 april 2015 08:59

Igår hade vi en mysig dag hemma. Mamma och Denises kusin Nellie kom och hälsade på och senare kom även min bror och hans familj och käkade middag med oss.
Vi gick ut för att leka i lekparken. .. men Denise var såååå arg för att jag tog av henne nappen innan vi gick ut..

Det gick över efter en stund och vi promenerade runt runt runt med piga i kopplet. Det var intressantare än att leka. Men när vi skulle gå in så kom vredesutbrottet igen. Det slutade med en Timeout på soffan i hennes rum . Humöret var verkligen uruselt igår och hon har varit väldigt trött i flera dagar. Men igår när det var dax för middag så åt hon som en häst!! Efter maten ville hon ha mesemacka. .igen och igen och igen. 4 stycken!!. Sen var hon en helt annan unge! Glad,busig, rödblommig och precis så som hon ska vara. Hon har förmodligen ätit så dåligt så att orken försvunnit och humöret blir ju såklart kasst då också . Jag blir så förtvivlad när hon inte vill äta ordentligt. Preparerar allt hon äter och dricker med energipulver, smör och grädde. Men vissa dagar är det bara nej åt allt. När hon var mindre så satte vi sond på henne när hon åt dåligt. Nu är hon ju så stor så att det inte funkar längre så man känner sig lite maktlös! Får hon själv bestämma så skulle hon leva på bananer och popcorn.. inte mkt näring i det. . Men vi kämpar vidare!


11-11-14 föddes en krigare i vecka 23! Här kan ni läsa om vår Neo-resa och livet som prematurmamma. Jag delar även öppet med mig om hur livet kan se ut ur en missbrukares ögon, och min kamp mot att få den hjälp jag behöver för att bli hel igen!

Instagram

 

 

 

 

        

Mer läsning

Denise,Lova,Mi-Rakel

   

 

 

 

 

 

  

 

 

Prematur Bloggar

Kategorier

399 gram

     

 

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20 21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2015 >>>

SLE bloggar

Min&Syrrans låt


Ovido - Quiz & Flashcards