★ 399 gram ★

Alla inlägg den 25 februari 2015

Av Lisa - 25 februari 2015 11:01

"Inget är som väntans tider" Det är verkligen sant.. Särskilt när man inte riktigt vet vad som väntar, och vad som händer sen... Det enda jag vet är att jag ska iväg på ett behandlingshem. Jag vet inte när, jag vet inte hur länge, jag vet i att rnte hur det ser ut där eller vad dom har för regler... Jag vet inte hur livet kommer bli när jag är färdig där. Nä, jag vet ingenting. Det enda jag vet är att jag behöver det. Även om det känns tungt att lämna pojkvän och möjligheten att träffa Denise så måste jag göra det här för att ens ha nån möjlighet till att få ett drägligt liv igen..

Vissa stunder vill jag inte, andra stunder är jag bara förbannad på att ingen kommer och hämtar mig och skjutsar iväg mig! Livrädd för att förlora Tony och livrädd för att behöva möta mig själv och alla känslor som jag vet att jag kommer att behöva ta itu med..


Ja, så ser livet ut just nu. Jag väntar på att få ordning på allt. Jag bestämde mig redan i November och det var då jag hörde av mig till soc första gången och sa att jag var villig att åka iväg på en behandling... Men bara för att man vill så blir det inte lättare att styra upp allting själv. Man faller och reser sig, och faller igen.. Men nån gång vänder det.. och jag tror att det kan bli ganska snart.. Kanske till och med denna vecka, eller nästa vecka.  Håll tummarna!

 


11-11-14 föddes en krigare i vecka 23! Här kan ni läsa om vår Neo-resa och livet som prematurmamma. Jag delar även öppet med mig om hur livet kan se ut ur en missbrukares ögon, och min kamp mot att få den hjälp jag behöver för att bli hel igen!

Instagram

 

 

 

 

        

Mer läsning

Denise,Lova,Mi-Rakel

   

 

 

 

 

 

  

 

 

Prematur Bloggar

Kategorier

399 gram

     

 

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
<<< Februari 2015 >>>

SLE bloggar

Min&Syrrans låt


Skapa flashcards