★ 399 gram ★

Alla inlägg den 25 januari 2015

Av Lisa - 25 januari 2015 07:07

Ja ibland blir natten inte riktigt som den borde.. För varje morgon jag vaknar här i ramsele så blir det tidigare och tidigare. Igår var det strax före nio.. Idag var det väl strax efter fyra vi klev upp och la oss i soffan. Halv sju var kaffekoppen i handen. . Håller man på att bli pensionär nudå eller? Hehe. Skämt åsido. Jag mår faktiskt jävligt bra här uppe och jag känner mig totalt avslappnad. Igår var jag och hälsade på mormor och då får jag så många minnen från barndomen. Jag tyckte att det var det mysigaste stället på jorden. Hos mormor! Bästa stället att vakna på och allting var allting så mysigt. Får fortfarande samma sinnesstämning när jag kliver in hos mormor.
Nu får vi se om det blir hemfärd idag eller om man väntar tills imorgon. Har en del att göra där hemma också men det dröjer nog inte länge förrän vi sitter här uppe igen och häckar. Skulle ha velat ta med mig fisen upp nån gång bara.. kanske nästa helg när hon kommer. Skulle vara sååå mysigt!


11-11-14 föddes en krigare i vecka 23! Här kan ni läsa om vår Neo-resa och livet som prematurmamma. Jag delar även öppet med mig om hur livet kan se ut ur en missbrukares ögon, och min kamp mot att få den hjälp jag behöver för att bli hel igen!

Instagram

 

 

 

 

        

Mer läsning

Denise,Lova,Mi-Rakel

   

 

 

 

 

 

  

 

 

Prematur Bloggar

Kategorier

399 gram

     

 

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2015 >>>

SLE bloggar

Min&Syrrans låt


Ovido - Quiz & Flashcards