★ 399 gram ★

Alla inlägg den 13 november 2014

Av Lisa - 13 november 2014 14:44

Att ångest kan bli så fysisk. Att man verkligen kan känna som att man håller på att dö. Som ett stryptag runt halsen och någon som sitter på bröstkorgen. Jag har haft ångest förr men aldrig riktigt så här. Denise fyller år imorgon och här ligger jag som ett vrak. Men jag tänker inte ge upp. Det kommer att gå över. .. men allt samlas på hög framför mig och om Jag inte orkar ta tag i saker och ting snart så kommer allt bli så mycket värre. Hur lång tid ska det behöva ta att bli människa igen? Det känns som att jag mår sämre idag än igår. Både fysiskt och psykiskt. Jag behöver hjälp. Jag klarar inte det här själv. Ta mig härifrån och ge mig en chans att andas och överleva för just nu kvävs jag. Jag kvävs av tankar, ångest, sorg och shälvhat! !! För ingen annan än jag själv har ställt till med allt. JAG. . Igen...
Letar ni efter en uppmuntrande blogg med glädje och ljus så har ni kommit fel... För här finns just nu bara mörker.

Av Lisa - 13 november 2014 00:00

Lägger mig raklång på golvet hos mamma.. funderar på mitt nästa drag. Herre gud alltså. Jag har verkligen ställt till det. ? Men nu har jag iaf min lilla älskling hos mig och jag får försöka njuta av det istället för att oroa mig över och titta bakåt och framåt. Lättare sagt än gjort. .

Älskar dig! !!


11-11-14 föddes en krigare i vecka 23! Här kan ni läsa om vår Neo-resa och livet som prematurmamma. Jag delar även öppet med mig om hur livet kan se ut ur en missbrukares ögon, och min kamp mot att få den hjälp jag behöver för att bli hel igen!

Instagram

 

 

 

 

        

Mer läsning

Denise,Lova,Mi-Rakel

   

 

 

 

 

 

  

 

 

Prematur Bloggar

Kategorier

399 gram

     

 

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2014 >>>

SLE bloggar

Min&Syrrans låt


Skapa flashcards