★ 399 gram ★

Direktlänk till inlägg 5 juli 2014

sommaren

Av Lisa - 5 juli 2014 13:16

Sommaren bara flyger förbi. Ingen riktig värme och ingen riktig glädje.. förrän nu! Nu är det iaf varmt, men glädjen lyser med sin frånvaro. Jag gör allt jag gör utan engagemang och utan glädje. Jobbar, tar hand om Denise. . Det bara går på rutin men jag har varken lust eller ork till att hitta på något annat. Det är så mkt som har hänt så hjärnan har satt igång sitt försvarssystem och stänger av allt som är jobbigt och känslorna blir kalla och tomma.
Jag kan och vill inte berätta allt som hänt helt öppet här i bloggen. Men många vet redan en del och det känns både bra och dåligt faktiskt.

Denise växer i sin egen takt och det har vi alla accepterat. Hon kan inte gå än och jag tänker ofta på när det ska hända och om hon kommer bli halt eller gå konstigt på nåt vis.

Nu är det lekparken som gäller innan det är dax att sova middag för plutten.

Hon har äntligen fått sluta med epilepsi medicin nu och det känns såååå skönt. Nertrappningen blir klar på söndag och vi har bara akutmedicin nu istället. Det var längesedan hon var sjuk nu och vi har sluppit sjukhus.
Kram på er allihopa. Kanske kommer tillbaka snart igen

 
 
Ingen bild

Carin

5 juli 2014 13:55

Massa sommarkramar till er, gott och höra ifrån er <3

 
Ingen bild

Jennifer

5 juli 2014 16:04

Blev så glad när jag såg att du uppdaterat bloggen igen, trots att jag inte känner dig. Jag har följt er sen Denise föddes, och jag glädjs verkligen åt att hon sluppit sjukhuset på ett tag. Tråkigt att höra att du inte mår bra. Har ingen aning om vad som hänt men önskar er all lycka i världen. Hoppas ni får mår bra snart igen!
Många kramar!

 
Ingen bild

Marie i Skåne

5 juli 2014 16:26

Hej! Roligt att höra från dig, har tittar in här varje dag. Hoppas du hittar glädjen igen eller får hjälp att göra det. Du är en bra mamma till söta Denise! Ta hand om er.
Styrkekramar 🌺 /Marie

 
Ingen bild

Maria

5 juli 2014 17:38

Hoppas allt jobbigt ordnar upp sig så du får njuta av Denise, sommaren och livet.
Jag önskar dej all lycka och ser fram emot när du kommer tillbaka hit.
Styrkekramar ♡

 
Ingen bild

Maggan i Umeå

6 juli 2014 22:45

Vad roligt att se att du tagit tag i bloggen igen. Som du vet är vi många som följt dig och Denise sedan första dagen
Du bloggade från Barn 4 i Umeå. Hittade dig på reportaget i VK och har inte kunnat släppa er sedan dess.
Vi känner inte varann men det går nästan inte en dag utan att jag undrar hur ni har det. Det är ingen lätt uppgift du har med ett barn som har de problem som "Fisen" har. Kul i alla fall att hon gjort de framsteg hon gjort.
Alla som följer din blogg tror att vi vet hur du (ni) kämpar och blir glad varje gång du hör av dig på bloggen.
Det behövs bara några korta rader så vi vet att du inte gett upp. Tusen kramar från en mormor i Umeå

 
Ingen bild

Emma

7 juli 2014 10:20

Hej! Försökte kommentera häromdagen, men fick felmeddelande. Ville bara säga att jag hoppas att det känns bättre snart, oavsett vad det är som hänt i era liv. Det är ju fantastiskt fint att Denise har fått vars frisk länge nu. Hon ser ut att må toppen.

Varma hälsningar,
Emma

 
Ingen bild

Maria

11 juli 2014 07:56

Det var tråkigt att höra att du har det jobbigt! Kan du berätta lite om vad som hänt/händer? Härligt att höra att lilla Denise mår bra och är frisk iallafall! Kram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lisa - 8 juni 2016 15:54

Ja ibland har man verkligen otur. Har varit frisk länge nu och var inte alls orolig för att börja jobba.. Och så får jag ett bett av något slag.. Som växer och växer och till slut kan ja inte sitta på ena skinkan (där bettet sitter) . Slutade med...

Av Lisa - 5 juni 2016 22:34

            Igår!!! Det var längesedan jag skrattade så fruktansvärt mycket. Dom är ju helt sanslöst roliga mina Småstads-grabbar! Jag bara älskar dom. Det var inte så mkt att fundera på när man hörde att dom skulle hit. Hade docl gärna stann...

Av Lisa - 1 juni 2016 20:36

Sommar än en gång! Känner mig glad och lycklig och full av hopp idag! Det har varit ett tufft år och jag har inte riktigt fått ordning på alla bitar än, men är på god väg.     Hej jag heter Lisa, och jag är en beroende! Ja, så presenterar jag m...

Av Lisa - 19 februari 2016 19:29

Tror ni den här lilla tjejen lägger sig lycklig ikväll? Första ridturen En bra dag med hundar hästar och kaniner. ...

Av Lisa - 17 februari 2016 07:45

Hej på er! Det var längesen jag visade mig här, men nu kikar jag in och bjuder på en låt som jag gjort..  Eller.. texten har min syster skrivit och den handlar om mig. Melodin har jag gjort. och det är jag som står för sång och gitarr     https...


11-11-14 föddes en krigare i vecka 23! Här kan ni läsa om vår Neo-resa och livet som prematurmamma. Jag delar även öppet med mig om hur livet kan se ut ur en missbrukares ögon, och min kamp mot att få den hjälp jag behöver för att bli hel igen!

Instagram

 

 

 

 

        

Mer läsning

Denise,Lova,Mi-Rakel

   

 

 

 

 

 

  

 

 

Prematur Bloggar

Kategorier

399 gram

     

 

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2014 >>>

SLE bloggar

Min&Syrrans låt


Ovido - Quiz & Flashcards