★ 399 gram ★

Alla inlägg den 27 maj 2014

Av Lisa - 27 maj 2014 22:26

Ja vad ska man säga? God natt kanske? Världens längsta dag är slut och jag har varit dödstrött idag. Men nu kan ja inte varva ner efter jobbet och det första jag gjorde då ja kom hem var att ta en 4 km prommis. . Börjar jobba igen kl sju imorgon, så jag borde lägga mig. Men det ser ut som ett helvete här hemma och jag blir såååå stressad. Tur att jag iaf har barnvakt så ja slipper stressa upp med Denise till dagis också.. Näe. Jag säger som jag alltid har tyckt: HUR kan nån vilja jobba heltid? ?? Inom vården betyder det sena kvällar och tidiga mornar och man bor nästan på jobbet. Ett sånt liv vill jag inte ha. Då är jag hellre lite fattigare och har mer fritid. Dessutom så pallar inte min kropp heller, men nu måste jag ta alla pass jag får nu när det blir så här med min halvtidspension. . Stressande? Ja.. men ja kör väl på tills jag brakar. Vad ska jag annars göra liksom?

Nu har ja gnällt färdigt för idag och ska försöka lägga mig och varva ner och somna..

Vore det inte för den här lilla skrutten så vet jag inte riktigt var jag hade varit just nu


11-11-14 föddes en krigare i vecka 23! Här kan ni läsa om vår Neo-resa och livet som prematurmamma. Jag delar även öppet med mig om hur livet kan se ut ur en missbrukares ögon, och min kamp mot att få den hjälp jag behöver för att bli hel igen!

Instagram

 

 

 

 

        

Mer läsning

Denise,Lova,Mi-Rakel

   

 

 

 

 

 

  

 

 

Prematur Bloggar

Kategorier

399 gram

     

 

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5 6 7
8
9
10
11
12 13 14 15 16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Maj 2014 >>>

SLE bloggar

Min&Syrrans låt


Ovido - Quiz & Flashcards