★ 399 gram ★

Alla inlägg den 6 maj 2014

Av Lisa - 6 maj 2014 23:16

Denna dagen började med en riktigt sur Denise. Tror aldrig att jag sett henne uttrycka sig så pricksäkert med ett ansiktsuttryck. Min gröt förvandlades till en kaskadspya över köksbordet och efter en dusch så somnade hon om och vaknade på mycket bättre humör.
Idag fick hon vara på dagis för en gångs skull. Bara 4 timmar. Det är lagom för att få leka av sig.

Inatt sover fisen hos morbror per och jag har spenderat kvällen med homestyling och städning. Nu dricker jag ett glas rött och försöker komma till ro. .
Kan inte riktigt komma ifrån känslan av att jag är ansvarslös på nåt vis när jag lämnar bort henne 2 nätter i veckan. . Men det tar väl ett tag att vänja sig vid att man faktiskt kan släppa kontrollen ibland utan att det är fel.

Imorgon börjar vi med ergenyl lite smått. Kommer ta ca tre veckor att trappa ner tegretolen så det gäller att hålla koll på doseringen.

Nä nu börjar det närma sig sängläge tror jag.
Natti natti


11-11-14 föddes en krigare i vecka 23! Här kan ni läsa om vår Neo-resa och livet som prematurmamma. Jag delar även öppet med mig om hur livet kan se ut ur en missbrukares ögon, och min kamp mot att få den hjälp jag behöver för att bli hel igen!

Instagram

 

 

 

 

        

Mer läsning

Denise,Lova,Mi-Rakel

   

 

 

 

 

 

  

 

 

Prematur Bloggar

Kategorier

399 gram

     

 

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5 6 7
8
9
10
11
12 13 14 15 16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Maj 2014 >>>

SLE bloggar

Min&Syrrans låt


Ovido - Quiz & Flashcards