★ 399 gram ★

Alla inlägg den 30 mars 2014

Av Lisa - 30 mars 2014 22:30

Idag har Denise varit på födelsedagskalas. Kanske sitt allra första om jag tänker efter. . Bortsett från hennes egna kalas då.

Många barn och mycket godis. Men Denise fastnade mest för dom salta pinnarna. Haha. Av allt gott som fanns så var dom godast. .hm. ja de e ju bra att hon gillar sånt istället för socker.
Nu är jag så trött så jag dör snart. Imorgon är vi lediga. Men jag ska försöka få barnvakt en stund så jag kan göra klart ett par uppgifter som jag inte är klar med. Sen blir det jobb och dagis resten av veckan.
På torsdag är det dax för ett nytt EEG. . Hoppas att vi kan kirra det utan att behöva ge nåt lugnande innan.. Förra gången snedtände hon ju på det och blev ett monster. Nä, vi testar utan denna gång.
NATTI NATTI

Spela lite piano hos morfar idag också!

Av Lisa - 30 mars 2014 14:30

Den här helgen har haft en enda sak som tema: Svulla (inte så ovanligt på helgerna när det gäller mig) Grillat, chips, godis, vin och idag lyxade vi till det med rostisar till frukost! (Jag äter inte bröd annars så för mig är det lyx) Denise är helt Slut och nu tar vi igen oss en stund innan vi ska iväg på 4 årskalas!


11-11-14 föddes en krigare i vecka 23! Här kan ni läsa om vår Neo-resa och livet som prematurmamma. Jag delar även öppet med mig om hur livet kan se ut ur en missbrukares ögon, och min kamp mot att få den hjälp jag behöver för att bli hel igen!

Instagram

 

 

 

 

        

Mer läsning

Denise,Lova,Mi-Rakel

   

 

 

 

 

 

  

 

 

Prematur Bloggar

Kategorier

399 gram

     

 

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15
16
17
18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Mars 2014 >>>

SLE bloggar

Min&Syrrans låt


Skapa flashcards