★ 399 gram ★

Alla inlägg den 13 mars 2014

Av Lisa - 13 mars 2014 18:13

Dricka bör man! Underbart när även Denise gör det!


 Den som påstår att Denise inte är bra på att roa sig själv är en stor fet lögnare!

Provtagningen gick som en dans idag och det blev bara ett stick. Resultatet väntar vi på...

Nu är det dax för medicinering och kvällspyssel. Det blir en tidig morgon imorn för jag börjar jobba 07.00 pip!

Av Lisa - 13 mars 2014 06:49

Provtagning 09.00 med narkosen på plats. Känns bäst så, för dom är duktiga på att sticka. Proverna vi tog i måndags såg bra ut.. Förutom ett prov. Koncentrationen av medicinen. Sjukt nog så låg den på 11. Sist låg den på 25,så dom frågade om hon verkligen får sin medicin.. Det låter helt otroligt i mina öron för jag vet iaf att när hon är hos mig så får hon exakt den dos hon ska ha och hon spottar ALDRIG ut den, för hon tycker det är gott. Och jag tvivlar på att det är annorlunda hos pappa så vi tar helt enkelt ett nytt prov idag. Det kan ju ha blivit nåt fel. Proven togs i rör som dom brukar använda när dom tar kapillärprov.. Sånna man måste skruva på korken själv på. Och det blev lite stressigt och bökigt och fel kork kom på fel rör och vi fick byta plats i efterskott.. Stort utrymme för baciller, koagel och smuts. Så det kan ha kommit ner vad som helst i röret. Jag HOPPAS verkligen att det är så.. Annars vet jag inte riktigt vad jag ska göra...
Nä. Dax att sätta fart nu!

Cykelpremiär igår!


11-11-14 föddes en krigare i vecka 23! Här kan ni läsa om vår Neo-resa och livet som prematurmamma. Jag delar även öppet med mig om hur livet kan se ut ur en missbrukares ögon, och min kamp mot att få den hjälp jag behöver för att bli hel igen!

Instagram

 

 

 

 

        

Mer läsning

Denise,Lova,Mi-Rakel

   

 

 

 

 

 

  

 

 

Prematur Bloggar

Kategorier

399 gram

     

 

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15
16
17
18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Mars 2014 >>>

SLE bloggar

Min&Syrrans låt


Skapa flashcards