★ 399 gram ★

Alla inlägg den 10 mars 2014

Av Lisa - 10 mars 2014 17:05

  

Japp.. efter ett besök hos doktorn så beslutades att vi skall komma ikväll för lite provtagning. Det behövs kollas koncentration av epilepsimedicinen.. blodvärde, crp, sköldkörtelprover och även  borreliaprover skall tas. Läkaren tyckte att Denise har blivit mer assymetrisk i ansiktet än hon varit förrut. Det kan jag hålla med om. Munnen är väldigt sned.

Jaja. Nu ska vi strax bege oss till barnavdelningen iaf.. Hoppas att allt är okej.  Blir hn inte dålig så kommer vi tillbaka  på Onsdag för återbesök.. Blir hon sämre så blir vi såklart inlagda.


Av Lisa - 10 mars 2014 06:46

 

Natten rullade på helt okej trots allt. Hon har mestadels legat runt 92-94% och det är ju okej.. Inte jättebra men inte så att jag kopplar på nån syrgas.  Ringde nyss dagis och sjukanmälde henne.. Är det så att alla prover är bra så får hon nog gå på dagis imorgon iaf.. Eller ja.. Hon måste dit (om hon orkar alltså) för jag startar en ny kurs på skolan imorgon och det finns nog ingen barnvakt så nu håller jag tummarna för att det funkar!! Jag missade ju till och med allra första dagen i hela den här utbildningen men jag har lyckats ta mig igenom halva nu med godkända betyg trots att jag gjort hälften av allt arbete på sjukhuset.  Hade varit roligare att satsa på lite högre brtyg, men för att jag ska palla så har jag satt som mål att få E på allt (betygsystemet är A-F nu för tiden) Så får jag bättre än E på uppgifterna så blir jag jätteglad!

Nu ere frulledax! Sen hoppas vi att det stämmer det som stod i tidningen idag: Strålande sol i hela Ångermanland!


11-11-14 föddes en krigare i vecka 23! Här kan ni läsa om vår Neo-resa och livet som prematurmamma. Jag delar även öppet med mig om hur livet kan se ut ur en missbrukares ögon, och min kamp mot att få den hjälp jag behöver för att bli hel igen!

Instagram

 

 

 

 

        

Mer läsning

Denise,Lova,Mi-Rakel

   

 

 

 

 

 

  

 

 

Prematur Bloggar

Kategorier

399 gram

     

 

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15
16
17
18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Mars 2014 >>>

SLE bloggar

Min&Syrrans låt


Skapa flashcards