★ 399 gram ★

Alla inlägg den 8 mars 2014

Av Lisa - 8 mars 2014 19:24

Idag har fisen varit hyfsat pigg. Hon är tröttare än Vanligt och är inte riktigt sig själv efter infektionen tycker jag. Men hon har varit feberfri idag och näsan blev inte täppt förrän när hon skulle sova typ.

Idag gjorde jag en liten fläta på henne. Hehe. Ingen lätt match men den satt kvar en halvtimme iaf innan den var bortblåst.

Dagen har bestått av träning och svällande magar haha. Jag och Natasha har lagat mat, ätit, skrattat och haft trevligt. Denise blev så trött för ett tag sen så vi åkte hem till lillebror och nu ligger hon här och sussar i spjälsängen mitt i vardagsrummet!

Är så glad för att hon äntligen har börjat dricka välling! Jag blir alldeles gråtfärdig när jag tittar på hennes smala ben.. Hon har verkligen tappat allt hull hon hade påsen lilla kropp så nu är det maximala mängder kval och kolhydrater som gäller. BULK PÅ HÖG NIVÅ! målet är att se ut som kusinen Noelle ;)


11-11-14 föddes en krigare i vecka 23! Här kan ni läsa om vår Neo-resa och livet som prematurmamma. Jag delar även öppet med mig om hur livet kan se ut ur en missbrukares ögon, och min kamp mot att få den hjälp jag behöver för att bli hel igen!

Instagram

 

 

 

 

        

Mer läsning

Denise,Lova,Mi-Rakel

   

 

 

 

 

 

  

 

 

Prematur Bloggar

Kategorier

399 gram

     

 

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15
16
17
18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Mars 2014 >>>

SLE bloggar

Min&Syrrans låt


Ovido - Quiz & Flashcards