★ 399 gram ★

Alla inlägg den 10 februari 2014

Av Lisa - 10 februari 2014 21:13

Säljer min systemkamera nu när jag är så nöjd med min mobilkamera! In och buda nu. Det är billigt!  (Klicka på bilden för att komma till auktionen)


Av Lisa - 10 februari 2014 07:42

Tack ska ni ha för alla kommentarer! Det är kul att veta lite vilka som läser det jag skriver och varför ni läser.

Hittils så har min lilla undersökning visat detta:

 

Nu är det ju bara 115 st som klickat in sitt svar och jag har väl någonstans mellan 6-800 läsare/dag så det är lååångt ifrån alla. Men man får ändå en bild av läget.

Har redan lämnat av Fisen på dagis. Hon äter frukost där kl åtta alla morgnar som jag går i skolan så jag brukar lämna henne strax efter sju så hon inner "sklimatisera sig" (eller vad man ska säga) innan det är frukostdax. Dessutom får jag en lugn stund här hemma till att göra mig klar innan jag ska iväg. Helt perfekt tycker jag.

Hon har börjat vakna igen vid halv fyra varje natt.. Hon hade en sån period förut och nu är den tillbaka. Skitjobbigt är det, för hon tror att det är morgon. Men inatt tog jag upp henne till mig och R fick lägga sig på soffan haha. Tänk att en sån liiiiten plutt kan ta så stor plats i en säng.. Men hon ligger iofs på tvären, uppochner, ovanpå mamma, bredvid mamma, uppe vid kudden, nere vid fötterna osv osv. ÖVERALLT!

 

Idag startade morgonen med paketöppning! En försenad/bortglömd liten födelsedagspresent från mina små kusiner. Denise blev glad, för hon älskar pekböcker!


Nä nu är det dax för tanten att sätta fart här! Ha en bra dag allihopa!


11-11-14 föddes en krigare i vecka 23! Här kan ni läsa om vår Neo-resa och livet som prematurmamma. Jag delar även öppet med mig om hur livet kan se ut ur en missbrukares ögon, och min kamp mot att få den hjälp jag behöver för att bli hel igen!

Instagram

 

 

 

 

        

Mer läsning

Denise,Lova,Mi-Rakel

   

 

 

 

 

 

  

 

 

Prematur Bloggar

Kategorier

399 gram

     

 

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12 13 14
15
16
17 18 19
20
21
22 23
24
25
26 27
28
<<< Februari 2014 >>>

SLE bloggar

Min&Syrrans låt


Skapa flashcards