★ 399 gram ★

Alla inlägg den 8 februari 2014

Av Lisa - 8 februari 2014 17:47

Bad och arbete.. Jag är helt slut!!!

Det var kanske inte mitt smartaste drag att tro att jag skulle palla att vara på badhuset och härja innan jag skulle jobba. Man vill så mycket mer än man orkar ibland, och jag lär mig ALDRIG! Hela kroppen värker och jag är TOTALT slut.. Och då har jag ändå haft en väldigt lugn och bra arbetskväll. Jävla skit SLE!! Varför ska man måsta drabbas av sjukdomar? Jag kanske hade varit rik och berömd om jag inte hade haft det här jävla handikappet. Ja, idag är jag lite bitter! Men jag är glad över det jag har. Det är verkligen ingen självklarhet att ens få ett barn med min sjukdom.. och jag var VÄLDIGT nära att mista mitt lilla pyre så jag har nog någon som vakar över mig och vill mig gott trots allt. Vad vore livet utan Denise?? Totalt meningslöst!

Tänker slänga mig i duschen och sen raka vägen ner i sängen! Har förtjänat att få sova HEEEEEELA natten tycker jag! 

Imorgon blir det ännu en arbetsdag.. Men innan det så blir det ett träningspass. Hur ska jag orka det då? Jo, det orkar jag. För träningen är det som gör att jag orkar stå på benen över huvud taget. Träning är medicin när man är reumatiker. Träningen ger mig mer energi och gör mig absolut på bättre humör!


Puss och kram


Av Lisa - 8 februari 2014 06:50

Tidig morgon i detta hushåll. Ändå var Denise vaken till halv nio igårkväll. Men strax före sex så hade hon sovit klart.. Det betyder att jag och R sovit ca 4 timmar.. ojojoj. Kl tio ska vi till badet och jag börjar jobba klockan tre. . Så det blir en lång dag idag!

Jag är så stolt över Denise och hennes framsteg man ser varje gång hon kommer hem efter pappa-veckan. Igår reste hon sig upp och stod i sex sekunder. Snart snart snart! ! Hon har även börjat säga "ja" istället för "mm" när man frågar henne något. Gullrumpan min!!!!


11-11-14 föddes en krigare i vecka 23! Här kan ni läsa om vår Neo-resa och livet som prematurmamma. Jag delar även öppet med mig om hur livet kan se ut ur en missbrukares ögon, och min kamp mot att få den hjälp jag behöver för att bli hel igen!

Instagram

 

 

 

 

        

Mer läsning

Denise,Lova,Mi-Rakel

   

 

 

 

 

 

  

 

 

Prematur Bloggar

Kategorier

399 gram

     

 

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12 13 14
15
16
17 18 19
20
21
22 23
24
25
26 27
28
<<< Februari 2014 >>>

SLE bloggar

Min&Syrrans låt


Skapa flashcards