★ 399 gram ★

Alla inlägg den 9 januari 2014

Av Lisa - 9 januari 2014 19:01

Ja min lilla donna har ingen balans på nånting hon! Antingen är hon skitelak eller superglad.. Jäätetrött eller totalt rådampig och överaktiv.. Som idag! HELA eftermiddagen har jag lekt och busat med henne och hon är ungefär som en hispig hund som man kastar bollar till som jagar upp sig själv mer och mer.. Förståkte lugna ner henne med en promenad i vagnen men misslyckades totalt..

Idag ville hon inte ens följa med mig hem från dagis. Känns rätt skönt, då vet man att hon trivs iaf. 

Hon pratar och pratar så jäkla mkt nu och man börjar höra en del av vad hon säger. Hon härmas och hon upprepar saker flera gånger..

Fick erbjudande om att gå den där kommunikationskursen igen som Habiliteringen har.. AKKTIV heter den. Men jag måste nog fundera även den här gången.. Jag tycker ju att Denise utvecklas rätt bra när det gäller talet nu så vi kanske inte kommer behöva några alternativa kommunikatiosssätt. Visst, hon är ju två år och kan fortfarande inte prata, men jag räknar henne inte som en tvååring för det är hon ju egentligen inte och man måste ju va lite rättvis och ge henne en chans! Jag tror hon fixar det här galant i sin egen takt på sitt eget vis.



Här har vi ett litet smakprov på kvällens aktiviteter. Stå vid dörren och ropa Hejdååååå!


11-11-14 föddes en krigare i vecka 23! Här kan ni läsa om vår Neo-resa och livet som prematurmamma. Jag delar även öppet med mig om hur livet kan se ut ur en missbrukares ögon, och min kamp mot att få den hjälp jag behöver för att bli hel igen!

Instagram

 

 

 

 

        

Mer läsning

Denise,Lova,Mi-Rakel

   

 

 

 

 

 

  

 

 

Prematur Bloggar

Kategorier

399 gram

     

 

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6 7 8 9 10
11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29 30
31
<<< Januari 2014 >>>

SLE bloggar

Min&Syrrans låt


Ovido - Quiz & Flashcards