★ 399 gram ★

Direktlänk till inlägg 9 december 2013

sämre

Av Lisa - 9 december 2013 14:14

Vaknade imorse och hittade en hyperventilerande dotter med 40 grader feber och slapp i hela kroppen. Ambulanshämtning och på med syrgasen. Nu är vi iaf inlagda och dom misstänker lunginflammation. Denise är helt utslagen och bara sover och sover.

 
 
Ingen bild

Erika Lindström

9 december 2013 14:29

Åh vad jag lider med er! Det är så grymt synd om lilla Denise! Att hon alltid ska bli drabbad 😪 du gör det så bra Lisa!! Du är en fantastisk mamma till din dotter!

Lisa

9 december 2013 15:28

Tack så mkt. Det värmer

 
Ingen bild

Carin

9 december 2013 14:46

Tänker på er <3

 
Ingen bild

Lotta

9 december 2013 15:36

Snälla rara, vilken otur ni har. Det är tur att sjukvården finns när man behöver den. Tänker på er och vet att ni kämpar, du är en fighter Lisa. Denise har en supermamma! Ta hand om er och hoppas snart ni är på bättringsvägen. Kram

 
Ingen bild

Evelina

9 december 2013 15:37

Har följt din blogg ett tag och ni har det verkligen tufft med sjukdomar och elände.. Hoppas det vänder så ni får vara pigga och friska. Måste säga att du verkar vara en fin mamma till Denise, hon har tur som har dig!!

 
Tanna

Tanna

9 december 2013 16:23

Men lilla tösen då.... hoppas hon blir frisk och pigg snabbt ! Och massa styrka till dig som mamma !!

http://tannaodevil.blogg.se

 
Ida

Ida

9 december 2013 16:32

Men stackars lilla tjejen, har hon inte fått vara med om tillräckligt nu?! Hoppas hon piggar på sig snabbt! Kramar till er

http://idamarianne.blogspot.com

 
Ingen bild

Angelica

9 december 2013 16:46

Krya på denise! Du är jätteduktig tufft för er med alla bakslag! Kram

 
Ingen bild

Maria Sandström

9 december 2013 17:19

Stackars lilla Denise :( :(
Hoppas verkligen hon blir frisk snabbt & slipper vara sjuk på ett bra tag :)
Massor av styrkekramar till er 2 <3 <3

 
Ingen bild

Helena

9 december 2013 17:54

Stackars liten, hoppas hon kryar på sig snabbt och att ni slipper mer elände. Ni är två riktiga kämpar. Styrkekramar till er.

 
Isabella

Isabella

9 december 2013 18:40

Men stackars liten tjej! :(

http://sommarmamman.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Victoria

9 december 2013 19:32

Stackars liten!! Hoppas hon mår bättre snart. Styrke kramar till er!!

 
Ingen bild

Ronja

9 december 2013 21:07

Stackars lilla gumman...! Hoppas att hon piggnar till snart.

 
Ingen bild

Josefine. mamma till två.

9 december 2013 23:05

Det gör så ont i mig att se en liten flicka sjuk :( krya på!! kramar.

 
Ingen bild

Marie i Skåne

10 december 2013 06:44

Åhh, vad tråkigt att läsa. Styrkekramar till er båda.

 
Ingen bild

Denise

10 december 2013 08:48

Men lilla hjärtat. Hujjedamej vad ni får vara med om. Jag hoppas Denise kryar på sig och att du orkar med allt detta utan att bryta ihop för mycket. Själv blir jag gråtfärdig bara av att se bilderna på Denise, en liten tjej jag inte känner mer än genom två år genom en blogg. Men fortfarande, varje gång ni får bakslag blir jag gråtfärdig...

 
Ingen bild

Mia

10 december 2013 23:30

Kämpa kämpa nu Denise hoppas du slipper syrgasen o allt som rör sig kring sjukhus o sjukdomar du e en stark tjej o har klarat deta med många kramar till er :)

 
Cissi

Cissi

17 december 2013 16:03

Lilla pluttan hoppas hon blir bättre snart. Hon är så lik min Vilja när hon var 2 och inlagd på sjukhus för lunginflammation.

http://cissidilnotsmith.blogspot.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lisa - 8 juni 2016 15:54

Ja ibland har man verkligen otur. Har varit frisk länge nu och var inte alls orolig för att börja jobba.. Och så får jag ett bett av något slag.. Som växer och växer och till slut kan ja inte sitta på ena skinkan (där bettet sitter) . Slutade med...

Av Lisa - 5 juni 2016 22:34

            Igår!!! Det var längesedan jag skrattade så fruktansvärt mycket. Dom är ju helt sanslöst roliga mina Småstads-grabbar! Jag bara älskar dom. Det var inte så mkt att fundera på när man hörde att dom skulle hit. Hade docl gärna stann...

Av Lisa - 1 juni 2016 20:36

Sommar än en gång! Känner mig glad och lycklig och full av hopp idag! Det har varit ett tufft år och jag har inte riktigt fått ordning på alla bitar än, men är på god väg.     Hej jag heter Lisa, och jag är en beroende! Ja, så presenterar jag m...

Av Lisa - 19 februari 2016 19:29

Tror ni den här lilla tjejen lägger sig lycklig ikväll? Första ridturen En bra dag med hundar hästar och kaniner. ...

Av Lisa - 17 februari 2016 07:45

Hej på er! Det var längesen jag visade mig här, men nu kikar jag in och bjuder på en låt som jag gjort..  Eller.. texten har min syster skrivit och den handlar om mig. Melodin har jag gjort. och det är jag som står för sång och gitarr     https...


11-11-14 föddes en krigare i vecka 23! Här kan ni läsa om vår Neo-resa och livet som prematurmamma. Jag delar även öppet med mig om hur livet kan se ut ur en missbrukares ögon, och min kamp mot att få den hjälp jag behöver för att bli hel igen!

Instagram

 

 

 

 

        

Mer läsning

Denise,Lova,Mi-Rakel

   

 

 

 

 

 

  

 

 

Prematur Bloggar

Kategorier

399 gram

     

 

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11 12 13
14
15
16
17
18
19
20 21 22
23 24
25
26
27
28 29
30
31
<<< December 2013 >>>

SLE bloggar

Min&Syrrans låt


Ovido - Quiz & Flashcards