★ 399 gram ★

Alla inlägg den 19 augusti 2013

Av Lisa - 19 augusti 2013 12:59

Sådärja! Första timmarna avklarade. Jag tror att det kommer gå hur bra som helst för Denise att gå på förskolan bara hon lär sig att det är okej att sova en stund.. Annars kan det bli jobbigt. Idag så vaknade hon oturligt nog redan klockan sex imorse, och eftersom jag skulle iväg på provtagning och vi skulle vara på förskolan klockan tio så hann hon inte sova innan..

 

Så efter en timmes lekande ute så hamnade hon i vagnen en stund. Vi trodde inte att hon skulle orka vra kvar till lunch. Men det gick hur bra som helst och hon åt en tallrik med köttbullar och makaroner, men sen begav vi oss hemmåt. Nu sover hon som en stock och jag håller på med lite nyttiga experiment i köket. Testar OIAJ för första gången.. (oats in a jar)  Ska förklara senare vad det är och om det var gott, för isåfall kommer det bli min nya frukost ett tag framöver.  Ska nog vila mig en stund nu jag också och sen är det dax för ett träningspass! 

Bröst/Triceps står på schemat idag och jag känner mig lite mer taggad än igår, så de kommer nog gå bra idag!

         


11-11-14 föddes en krigare i vecka 23! Här kan ni läsa om vår Neo-resa och livet som prematurmamma. Jag delar även öppet med mig om hur livet kan se ut ur en missbrukares ögon, och min kamp mot att få den hjälp jag behöver för att bli hel igen!

Instagram

 

 

 

 

        

Mer läsning

Denise,Lova,Mi-Rakel

   

 

 

 

 

 

  

 

 

Prematur Bloggar

Kategorier

399 gram

     

 

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14
15
16 17 18
19 20 21
22
23 24 25
26 27
28
29
30
31
<<< Augusti 2013 >>>

SLE bloggar

Min&Syrrans låt


Skapa flashcards