★ 399 gram ★

Alla inlägg den 13 augusti 2013

Av Lisa - 13 augusti 2013 19:28

Snacka om att vara otursförföljd!! Bilen är på verkstaden för byte av växellådan.. Efter typ en hel dags arbete så visar det sig att den nya lådan inte passar.. Verkstaden ringer upp skroten som jag köpte lådan ifrån, och det visar sig att dom skickat fel låda!!! jahapp. VEM BETALAR DETTA DÅ?? För nu har dom jobbat med min bil en hel dag och sen kommer dom ju måsta jobba en hel dag igen när ja har den rätta lådan.. Har mailat skroten och sagt att jag tycker att dom får ersätta mig för deras slarv ska inte göra att jag får betala dubbelt så mkt! OH MY GOD! Det här låter nästan för dumt för att vara sant, men så är fallet! Gissa mitt humör???

Imorgon bitti sticker jag till Umeå! Men först måste jag då ta itu med det här. Dra ut bilen från verkstaden och ringa och tjata på skroten om hur vi gör med frakt och ersättning.. Och om dom ens har lådan jag betalat för??? SUCK! Hur ska jag hinna???


Det var allt för idag! Tack och godnatt!


11-11-14 föddes en krigare i vecka 23! Här kan ni läsa om vår Neo-resa och livet som prematurmamma. Jag delar även öppet med mig om hur livet kan se ut ur en missbrukares ögon, och min kamp mot att få den hjälp jag behöver för att bli hel igen!

Instagram

 

 

 

 

        

Mer läsning

Denise,Lova,Mi-Rakel

   

 

 

 

 

 

  

 

 

Prematur Bloggar

Kategorier

399 gram

     

 

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14
15
16 17 18
19 20 21
22
23 24 25
26 27
28
29
30
31
<<< Augusti 2013 >>>

SLE bloggar

Min&Syrrans låt


Ovido - Quiz & Flashcards