★ 399 gram ★

Alla inlägg den 6 augusti 2013

Av Lisa - 6 augusti 2013 14:58

Av Lisa - 6 augusti 2013 14:03

Känner mig superstressad idag! Vissa dagar är bara så! Vi sov till kvart över nio idag så dagen känns som att den bara flyger iväg här! 

Har iaf hunnit med ett träningspass, för det MÅSTE man ju! Mamma får lyfta skrot medans Fisen leker med pilatesbollar. Så skönt att det fortfarande går att lösa på det viset.

Har precis haft vaktmästaren här som har fixat min balkongdörr som blivit "sönderryckt" så nu är den hel igen, och jag har ett nytt handtag och den går att stänga och låsa ordentligt.. När man bor på bottenvåningen så känns det ganska viktigt att sånt funkar som det ska.

Ska på möte på dagis kl fem.. Och jag måste ta mig upp till sjukhuset och lämna Denises avföringsprov på barnmottagningen.. Vet inte riktigt hur länge jag kan ha det här hemma innan det gått för lång tid, men eftersom det är i ett rör i kylskåp så borde det nog hålla några timmar till. Dom ska analysera och se om det som hände i helgen berodde på ett magsjukevirus.  Det finns vissa virus som kan ge neurologisk påverkan. Både magsjuka och förkylningsvirus tydligen. Och eftersom hon kräktes och var dålig i magen så är det i första hand det man misstänker. Jag hoppas att man hittar ett virus, för då får jag en bra förklaring på det här.. Annars kommer jag ständingt att oroa mig för att det ska hända igen och att hon egentligen har en krampsjukdom eller en tumör som dom inte lyckades hitta.. Får man en förklaring så kan man liksom sätta punkt för alltihop.

 

Tänk vad mycket som kan hända.. Så mycket som kan gå så fel och vad snabbt allt kan gå! Från att busa och leka som vanligt och bara nån minut senare inte ens kunna sitta upp och bli okontaktbar. Vill ALDRIG uppleva det där igen!!!  Säger som Denise: DÄCKA DÄJ  (Älskar dig)


11-11-14 föddes en krigare i vecka 23! Här kan ni läsa om vår Neo-resa och livet som prematurmamma. Jag delar även öppet med mig om hur livet kan se ut ur en missbrukares ögon, och min kamp mot att få den hjälp jag behöver för att bli hel igen!

Instagram

 

 

 

 

        

Mer läsning

Denise,Lova,Mi-Rakel

   

 

 

 

 

 

  

 

 

Prematur Bloggar

Kategorier

399 gram

     

 

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14
15
16 17 18
19 20 21
22
23 24 25
26 27
28
29
30
31
<<< Augusti 2013 >>>

SLE bloggar

Min&Syrrans låt


Skapa flashcards