★ 399 gram ★

Alla inlägg den 1 augusti 2013

Av Lisa - 1 augusti 2013 12:59

Dessa dagar alltså! Allt i mitt liv som annars känns jobbigt..normaljobbigt känns just nu som oövervinnerliga hinder och jag blir helt förtvivlad av minsta lilla sak kan jag tycka. Jag vet exakt vad det beror på. Jag blev så här sist jag slutade röka också. Det är det som är så konstigt med mig. Känner inte så ofta det där röksuget, det kommer bara och sveper förbi lite snabbt då och då.. Men mitt psyke!!! Herre gud! Andra pratar om att man blir sur och arg och irriterad. Inte jag. Jag blir överkänslig och gråter hela tiden. Har gråtit i tre dagar .. Ja, inte hela tiden då såklart, men det känns lite skumt för jag är en sån som nästan aldrig gråter men nu är det lite annorlunda.. 

Har iofs kanske anledning till det egentligen, för det händer en del jobbiga saker just nu.... Men jag brukar ändå inte gråta när saker och ting är jobbiga. Hoppas det går över snabbt. Har varit rökfri i 5 dagar nu, så det värsta borde vara över snart!

Nä, nu sk jag göra oss redo! Vi ska åka och hälsa på mormor! MIN mormor alltså! 


11-11-14 föddes en krigare i vecka 23! Här kan ni läsa om vår Neo-resa och livet som prematurmamma. Jag delar även öppet med mig om hur livet kan se ut ur en missbrukares ögon, och min kamp mot att få den hjälp jag behöver för att bli hel igen!

Instagram

 

 

 

 

        

Mer läsning

Denise,Lova,Mi-Rakel

   

 

 

 

 

 

  

 

 

Prematur Bloggar

Kategorier

399 gram

     

 

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14
15
16 17 18
19 20 21
22
23 24 25
26 27
28
29
30
31
<<< Augusti 2013 >>>

SLE bloggar

Min&Syrrans låt


Skapa flashcards