★ 399 gram ★

Alla inlägg den 31 juli 2013

Av Lisa - 31 juli 2013 15:45

                   

Ja idag kan ingen påstå att jag inte underhållit min dotter iaf. Känns som att vi gjort hur mkt som helst idag..

Och man vill ju liksom tycka och tro att hon ska bli trött när det händer mycket runt omkring.. Men för den här damen är det lite tvärtom. Ju mer som händer, desto mindre kan hon koppla v sen och desto tjurigare och surare blir hon. Hon har ett speciellt "skrik" ljud som hon gör när hon är lite tjurig, vill ha uppmärksamhet, eller visa att hon inte gillar nåt.. Och just nu sitter hon och gör det där ljudet mitt på vardagsrumsgolvet.. ååååh, ibland vill jag bara typ krypa ur mitt eget skinn när hon låter sådär, för det är verkligen inte nån skönsång direkt.

Hoppas på en lugn kväll och en god nattsömn iaf..

Av Lisa - 31 juli 2013 11:47

Ja, som ni alla kanske har märkt.. Så följer Denise ofta med mig på gymmet.. Och det är inte precis så att hon sitter och har tråkigt och gråter i vagnen eller nåt sånt. 

Första 20-30 minuterna så brukar hon sitta i vagnen och så kör jag styrketräning ute i gymmet, men sen brukar vi gå in i stora hallen och då kan det se ut så här:


Eller så leker hon med pilatesbollarna och kryper omkring som en galning. Än så länge funkar det bra att ha med henne på gymmet.. Jag gruvar inför den dagen då jag känner att det inte är lämpöigt längre. Men nu börjar hon ju snart på dagis, så jag kanske kan lyckas komma iväg nån timme då hon är där om jag inte har totalt fullt upp med skolan.. Det återstår att se!


11-11-14 föddes en krigare i vecka 23! Här kan ni läsa om vår Neo-resa och livet som prematurmamma. Jag delar även öppet med mig om hur livet kan se ut ur en missbrukares ögon, och min kamp mot att få den hjälp jag behöver för att bli hel igen!

Instagram

 

 

 

 

        

Mer läsning

Denise,Lova,Mi-Rakel

   

 

 

 

 

 

  

 

 

Prematur Bloggar

Kategorier

399 gram

     

 

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5 6 7
8 9 10
11
12 13 14
15
16
17 18
19
20 21
22
23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2013 >>>

SLE bloggar

Min&Syrrans låt


Skapa flashcards