★ 399 gram ★

Alla inlägg den 28 juli 2013

Av Lisa - 28 juli 2013 22:08

Trött, slut och nöjd efter en kul helg med mycket roligheter, men även en massa konstigheter! Det har blivit sena nätter och mycket alkohol. Så är det i Sollefteå på Nipyran, men nu har jag nog fått nog för ett tag framöver känns det som!

Denise kom hem från sin Pappa idag och efter några timmar var det dax att lämna henne hos stödfamiljen för att övernattningsförsök.. Men, det tog bara ett par timmar så ringde dom och ville ja skulle hämta henne för dom trodde inte att hon skulle somna.. suck!! ja, nu ligger hon här i sin egen säng iaf, men hon sover inte än.. Men hon somnar nog snart.. Måste börja fundera på vad det är som gör att hon inte kan slappna av. Det finns ju små grejjer som kan påverka sånt väldigt mycket. SOCKER, till exempel. Kan prova att klippa sockret helt och hållet ett tag och se om det hjälper.. Och kanske magnesiumtillskott eller nåt.. Det är ju avslappnande. Men jag vill nog rådgöra med någon först.. Men jag börjar nästan tycka lite synd om Denise, för de måste ju vara jobbigt för henne också att inte kunna slappna av!

Inatt blev jag FASTER till den här underbart söta lilla tösen!

 


Längtar sååååå efter att få träffa henne!! Mysplutt!!!

Nä, nu kör vi en liten bildbomb här! Lite bilder från Umeå och från helgen som varit!!

     


11-11-14 föddes en krigare i vecka 23! Här kan ni läsa om vår Neo-resa och livet som prematurmamma. Jag delar även öppet med mig om hur livet kan se ut ur en missbrukares ögon, och min kamp mot att få den hjälp jag behöver för att bli hel igen!

Instagram

 

 

 

 

        

Mer läsning

Denise,Lova,Mi-Rakel

   

 

 

 

 

 

  

 

 

Prematur Bloggar

Kategorier

399 gram

     

 

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5 6 7
8 9 10
11
12 13 14
15
16
17 18
19
20 21
22
23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2013 >>>

SLE bloggar

Min&Syrrans låt


Skapa flashcards