★ 399 gram ★

Alla inlägg den 21 juli 2013

Av Lisa - 21 juli 2013 19:47

ÅÅÅh!!!! Hopp om livet! Idag har jag gått ner på stan.. Första gången på 18 dagar!!! Blev visserligen ordinerad 3 dagars vila med foten i högläge men JAG PALLAR INTE!!! Nu, efter bara 2 dagar med antibiotika så känner jag hur det blir mindre och mindre ont och jag vill bara springa jorden runt!!!! Det var tydligen en infektion. Mest troligt stafylokocker.. Dumt att gå med det så länge, så nu får jag hoppas att leden inte tagit för stor skada.  Jag ska iaf träffa en annan läkare i Umeå till veckan som ska få titta lite närmre på min fot.. 

Idag har vi varit på badhuset! Denise har busat med Pappa och jag har simmat och lekt med Nellie i stora bassängen.

             

Imorgon är det Måndag igen.. Och det betyder barnfri dag för min del.. Men precis som dom senaste 2 veckorna så kommer jag spendera en tid av den dagen på sjukhuset.. Tur för Denise att hon slipper vara med mig där.. Lite synd för mig att mina avlastningsdagar ska gå till spillo.. För det känns lite så. Men jag hoppas att det är snabbt överstökat så att jag sen kan spendera några timmar på gymmet och även ringa alla måndagssamtal som man typ jämt måste göra på måndagar.. hehe.

     



11-11-14 föddes en krigare i vecka 23! Här kan ni läsa om vår Neo-resa och livet som prematurmamma. Jag delar även öppet med mig om hur livet kan se ut ur en missbrukares ögon, och min kamp mot att få den hjälp jag behöver för att bli hel igen!

Instagram

 

 

 

 

        

Mer läsning

Denise,Lova,Mi-Rakel

   

 

 

 

 

 

  

 

 

Prematur Bloggar

Kategorier

399 gram

     

 

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5 6 7
8 9 10
11
12 13 14
15
16
17 18
19
20 21
22
23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2013 >>>

SLE bloggar

Min&Syrrans låt


Skapa flashcards