★ 399 gram ★

Alla inlägg den 13 juli 2013

Av Lisa - 13 juli 2013 09:20

Men god morgon på er! Eller ja.. Go´middag typ för mig. Denise vaknade kvart i sex och då flög vi upp till frukostbordet direkt. Konstigt att man alltid är så fruktansvärt hungrig på morgonen dagen efter man ätit en massa onyttigheter på kvällen.

Efter frukost så drog jag iväg på gymmet och körde lite bröst och axlar.. Kände mig lite mör efter gårdagens armpass så jag var lite klen. Jag får ju sån jäkla träningsvärk (och lite ledvärk, men det vill jag inte tänka på) nu när jag inte tränar lika ofta som förut. Blir lite smådeppig när jag inte orkar med samma tempo längre nu när kroppen inte mår så bra.. Oroar mig som fan över vad mina prover egentligen visade. Men det är bara att vänta till måndag och bita ihop.

Idag skulle det bli fint väder var det sagt.. Just nu ser det inte ut så. Vi har planerat att gå på Risöbadet med vänner och sola och bada, men utan solen blir det ju inget.


 


11-11-14 föddes en krigare i vecka 23! Här kan ni läsa om vår Neo-resa och livet som prematurmamma. Jag delar även öppet med mig om hur livet kan se ut ur en missbrukares ögon, och min kamp mot att få den hjälp jag behöver för att bli hel igen!

Instagram

 

 

 

 

        

Mer läsning

Denise,Lova,Mi-Rakel

   

 

 

 

 

 

  

 

 

Prematur Bloggar

Kategorier

399 gram

     

 

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5 6 7
8 9 10
11
12 13 14
15
16
17 18
19
20 21
22
23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2013 >>>

SLE bloggar

Min&Syrrans låt


Skapa flashcards