★ 399 gram ★

Alla inlägg den 6 juli 2013

Av Lisa - 6 juli 2013 22:52

Ja det var just snyggt att vara barnledig just idag. Barnens dag här i Solle idag, men jag tror ändå Denise är lite för liten än för att uppskatta sånt, men det hade ändå känts mer naturligt att gå med barnvagn än utan.. hehe.

Har iaf strosat lite på stan i vääääldigt långsam takt med min väldigt onda fot. Sen har jag spenderat dagen och kvällen hos lillebror. Grillat, fruktsallad och bara ta det lugnt. Det blev min lördagskväll.

Nu tänker jag snart slänga mig i bingen och försöka vara redo för ännu ett pass på gymmet imorgon bitti. Tredje dagen nu, så jag börjar känna att jag är på väg tillbaka.. Bara några extra kilon som har klibbat sig fast på min mage nu som jag måste bli av med innan jag känner mig som mig själv igen, men det ska jag nog kirra på nåt vis!

 


11-11-14 föddes en krigare i vecka 23! Här kan ni läsa om vår Neo-resa och livet som prematurmamma. Jag delar även öppet med mig om hur livet kan se ut ur en missbrukares ögon, och min kamp mot att få den hjälp jag behöver för att bli hel igen!

Instagram

 

 

 

 

        

Mer läsning

Denise,Lova,Mi-Rakel

   

 

 

 

 

 

  

 

 

Prematur Bloggar

Kategorier

399 gram

     

 

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5 6 7
8 9 10
11
12 13 14
15
16
17 18
19
20 21
22
23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2013 >>>

SLE bloggar

Min&Syrrans låt


Ovido - Quiz & Flashcards