★ 399 gram ★

Alla inlägg den 23 maj 2013

Av Lisa - 23 maj 2013 15:29

Less? Jag? Näääähääää! Alltså jag måste vara otursförföljd eller så är jag bara jävligt dum av mig haha.  Åkte in på verkstaden för att balansera hjulen.. Efter dom fixat det så tog killen en sväng med bilen och sen åkte han tillbaka in i garaget och började skruva igen.. Whaaat?  Tur för mig att han inte bara sket i att bilen lät som den gjorde, för det var ju trots allt inte därför jag kom dit.. Men det visar sig iaf att växellådan är HELT tom på olja. Nu får jag inte köra en meter till och jag skulle absolut inte ha tagit mig ner till Sthlm med bilen.. Så imorgon bitti får jag lämna in den.. Den var nån packning som måste bytas för all olja bara rann ut när dom fyllde på. TÄNK om han inte hade kollat på det där!! Då hade vi stått där efter vägen med en kraschad växellåda.. Gissa om jag känner mig ÄNNU MER STRESSAD inför resan nu än vad jag gjorde innan? Jaja.. Bara att öppna stora feta plånboken och ropa efter lite extrapengar och se om det dyker upp några slantar där från botten nånstans...  BILJÄVEL! (ursäkta språket) Idag ångrar jag att jag tog körkort! Man blir fan heeelt black!

Här kan jag iaf bjussa på nånting halvroligt.. Tror min dotter lider av någon slags förpubertet eller PMS eller nå sånt.. Innan jag tog fram telefonen så var hon hur glad som helst.



11-11-14 föddes en krigare i vecka 23! Här kan ni läsa om vår Neo-resa och livet som prematurmamma. Jag delar även öppet med mig om hur livet kan se ut ur en missbrukares ögon, och min kamp mot att få den hjälp jag behöver för att bli hel igen!

Instagram

 

 

 

 

        

Mer läsning

Denise,Lova,Mi-Rakel

   

 

 

 

 

 

  

 

 

Prematur Bloggar

Kategorier

399 gram

     

 

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20
21
22 23
24
25 26
27
28
29 30
31
<<< Maj 2013 >>>

SLE bloggar

Min&Syrrans låt


Skapa flashcards