★ 399 gram ★

Direktlänk till inlägg 26 mars 2013

God Morgon!

Av Lisa - 26 mars 2013 07:38

   


En av dom STORA fördelarna med min Samsung Galaxy s3 (jämfört med Iphone som jag hade förut) är just det här!!!! Hon kan ligga och hålla i den och titta på film med fingrarna på skärmen utan att hon trycker av hela tiden. Det går nämligen att låsa skärmen utan att den blir svart! Tummen upp för det! Laddar ner filmer med uTorrent och tittar direkt i telefonen. Bra barnvakt när man åker bil och på morgonen när man vill ligga kvar i sängen en extra stund! 

 
 
Ingen bild

Heidi

26 mars 2013 08:26

Fasen vad bra, hur gör man det? Har också en liten filur som gärna pillar på min telefon :)

Lisa

26 mars 2013 08:28

Har du en samsung??

 
Ingen bild

Åsa

26 mars 2013 09:08

Vad tycker du annars om skillnaden mellan samsung och iphone? Gärna ris och ros på båda :)
Underbar blogg du har och så söt Denise blivit. Riktig sötunge.

Lisa

26 mars 2013 09:23

Det finns många roliga och bra funktioner på Samsung galaxy tycker jag. Det allra bästa är att den är större!! Iphone känns jävligt fjuttig att hålla i nu när man vant sig vid den här.. Iphonen är något snabbare i menyerna, men hittills så är det de enda som jag märkt som är bättre med Iphone..
Den här har grymt mycket bättre kamera, bra funktioner med "dropbox" som automatiskt slänger in bilderna i ett program på datorn och allt finns sen säkerhetskopierat på nätet. osv... Smågrejjer som att skärmen aldrig slocknar så länge man tittar på den.. haha. Sånna där onödiga små lyxfinesser som man egentligen inte behöver, men som är roliga att ha! Sånt finns det massor av!

 
Ingen bild

Cillan

26 mars 2013 09:09

Å så bra! Har en samsung galaxy s2 men tror inte den funktionen finns på den, funderar på att byta till s3 den lär ju bli billigare nu när s4 kommer. Vart hittar du det?

Min son älskar att titta på babblarna men det är ju inte så lätt att hålla själv. Youtuba den så kan du visa den för Denise, skriv babblarna och välj den som heter första låten, den är roligast.

Lisa

26 mars 2013 09:18

jodå babblarna gillar hon också! Men det går inte att låsa skärmen när man tittar på youtube. Filmen måste vara nedladdad i telefonen. Ladda hem utorrent appen och pirate bay appen sen är det bara att ladda ner

 
Ingen bild

Cillan

26 mars 2013 09:43

A vad dumt. Använder youtube mycket. Hade ett program så man kunde spara toutubefilmen på mobilen men den slutade funka och när jag laddar ner den igen varnar telefonen att den är skadlig. Går det att utorrenta babblarna?

Lisa

26 mars 2013 10:02

det har jag inte kollat faktiskt men det borde ju finnas på pirate bay.. där finns ju det mesta :P

 
Ingen bild

Heidi S

31 mars 2013 11:36

Jag har glömt att gå in och kolla, men jo har en SGS3 jag med :)

Lisa

31 mars 2013 15:53

Bra där ;)

 
Naomi

Naomi

31 mars 2013 17:11

Jag tittade på dina bilder...
min Isa kom för tidigt men var ju stor jämfört med din,
hon vägde 3010 g.
Tänker följa din blogg...läs gärna min!

http://www.naomigardner.bloggplatsen.se

Lisa

31 mars 2013 17:57

oj! 3 kilo!! En riktig bjässe

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lisa - 8 juni 2016 15:54

Ja ibland har man verkligen otur. Har varit frisk länge nu och var inte alls orolig för att börja jobba.. Och så får jag ett bett av något slag.. Som växer och växer och till slut kan ja inte sitta på ena skinkan (där bettet sitter) . Slutade med...

Av Lisa - 5 juni 2016 22:34

            Igår!!! Det var längesedan jag skrattade så fruktansvärt mycket. Dom är ju helt sanslöst roliga mina Småstads-grabbar! Jag bara älskar dom. Det var inte så mkt att fundera på när man hörde att dom skulle hit. Hade docl gärna stann...

Av Lisa - 1 juni 2016 20:36

Sommar än en gång! Känner mig glad och lycklig och full av hopp idag! Det har varit ett tufft år och jag har inte riktigt fått ordning på alla bitar än, men är på god väg.     Hej jag heter Lisa, och jag är en beroende! Ja, så presenterar jag m...

Av Lisa - 19 februari 2016 19:29

Tror ni den här lilla tjejen lägger sig lycklig ikväll? Första ridturen En bra dag med hundar hästar och kaniner. ...

Av Lisa - 17 februari 2016 07:45

Hej på er! Det var längesen jag visade mig här, men nu kikar jag in och bjuder på en låt som jag gjort..  Eller.. texten har min syster skrivit och den handlar om mig. Melodin har jag gjort. och det är jag som står för sång och gitarr     https...


11-11-14 föddes en krigare i vecka 23! Här kan ni läsa om vår Neo-resa och livet som prematurmamma. Jag delar även öppet med mig om hur livet kan se ut ur en missbrukares ögon, och min kamp mot att få den hjälp jag behöver för att bli hel igen!

Instagram

 

 

 

 

        

Mer läsning

Denise,Lova,Mi-Rakel

   

 

 

 

 

 

  

 

 

Prematur Bloggar

Kategorier

399 gram

     

 

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2013 >>>

SLE bloggar

Min&Syrrans låt


Ovido - Quiz & Flashcards