★ 399 gram ★

Direktlänk till inlägg 3 mars 2013

Hemma

Av Lisa - 3 mars 2013 14:05

Håller på att grejja lite här hemma.. Städa och plocka och dona. Man blir ju aldrig nöjd och man blir aldrig klar. Jag vill ständigt förändra. Det behöver inte vara stora förändringar, bara smågrejjer som byts ut och byter plats sånt som kanske inte ens någon annan än jag märker. 

Så här ser det iaf ut just nu i kök och vardagsrum.

             

Saknar en taklampa i köket faktiskt och gardinerna hade ju kunnat vara lite mer intressanta.. 

Nisens rum ser alltid lite stökigt ut eftersom jag alltid hänger tvätten där inne. Rummet används ju inte i nuläget så där har jag all möjlighet att fixa och dona i lugn takt.. Men det blir inte så mycket gjort där inne faktiskt.. Snart börjar det väl kanske bli dax att plocka bort skötbordet iaf.. Det börjar bli farligt att lägga henne där för hon är som en orm! Frågan är då bara om man ska använda den som en hylla eller om man ska sälja den.. Vi får se vad jag hittar på!

 

Ja, så här ser det ut iaf.. Lite slarv och lite stök.. Mitt eget sovrum har jag inte ens lust att visa! Har inget på väggarna där och jag avskyr tapeten. Ska fråga hyresvärden om jag kan få tapetsera rummet själv, så illa är det! 

Men jag gillar ju att hålla på med sånt, så det blir kul om jag nu får göra det!

 
 
Louisefoto

Louisefoto

3 mars 2013 14:44

Så fint du har hemma :)

http://Louisefoto.spotlife.se

Lisa

3 mars 2013 17:24

tack tack

 
Ingen bild

Åsa

3 mars 2013 18:08

Vackert. Var har du köpt filten/pläden som ligger över soffan, den med "USA flaggan"? Skulle passa bra på min dotters rum :)

Lisa

3 mars 2013 18:42

Den har jag köpt på MM . Den finns även på chili eller vad den heter, den där inredningsbutiken, fast där är den dyrare fast det är exakt samma

 
Ingen bild

Sofia

3 mars 2013 20:42

Ett tips ang badkläder! Vi går och badar på sjukhuset här i vår stad. Bassängen innehåller sjukt mkt klor (mer än på badhuset..) säkert med tanke på bakterier. Men det medför också att kläderna tar mkt stryk och du/ni kommer få köpa nya ofta :(
Jag hittade en baddräkt, vilket inte är jag, men en liten solbikini passade inte så bra i den miljön ;) lycka till det kommer bli jätteskönt.

Lisa

3 mars 2013 22:28

ja, jag brukar oftast ha en träningsBH när jag är på badhus.. Men mina trosor har gjort sitt, så jag måste ha ett par trosor iaf :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lisa - 8 juni 2016 15:54

Ja ibland har man verkligen otur. Har varit frisk länge nu och var inte alls orolig för att börja jobba.. Och så får jag ett bett av något slag.. Som växer och växer och till slut kan ja inte sitta på ena skinkan (där bettet sitter) . Slutade med...

Av Lisa - 5 juni 2016 22:34

            Igår!!! Det var längesedan jag skrattade så fruktansvärt mycket. Dom är ju helt sanslöst roliga mina Småstads-grabbar! Jag bara älskar dom. Det var inte så mkt att fundera på när man hörde att dom skulle hit. Hade docl gärna stann...

Av Lisa - 1 juni 2016 20:36

Sommar än en gång! Känner mig glad och lycklig och full av hopp idag! Det har varit ett tufft år och jag har inte riktigt fått ordning på alla bitar än, men är på god väg.     Hej jag heter Lisa, och jag är en beroende! Ja, så presenterar jag m...

Av Lisa - 19 februari 2016 19:29

Tror ni den här lilla tjejen lägger sig lycklig ikväll? Första ridturen En bra dag med hundar hästar och kaniner. ...

Av Lisa - 17 februari 2016 07:45

Hej på er! Det var längesen jag visade mig här, men nu kikar jag in och bjuder på en låt som jag gjort..  Eller.. texten har min syster skrivit och den handlar om mig. Melodin har jag gjort. och det är jag som står för sång och gitarr     https...


11-11-14 föddes en krigare i vecka 23! Här kan ni läsa om vår Neo-resa och livet som prematurmamma. Jag delar även öppet med mig om hur livet kan se ut ur en missbrukares ögon, och min kamp mot att få den hjälp jag behöver för att bli hel igen!

Instagram

 

 

 

 

        

Mer läsning

Denise,Lova,Mi-Rakel

   

 

 

 

 

 

  

 

 

Prematur Bloggar

Kategorier

399 gram

     

 

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2013 >>>

SLE bloggar

Min&Syrrans låt


Ovido - Quiz & Flashcards