★ 399 gram ★

Alla inlägg den 26 februari 2013

Av Lisa - 26 februari 2013 22:30

Vissa kvällar håller jag på att krypa ur skinnet!!! Vankar av och an.. Kollar i kylskåpet, skafferiet.. Fast jag är inte hungrig. Bara rastlös.. Kanske lite trött på samma gång så jag lägger mig i sängen.. Vrider mig en stund, kliver upp och går omkring lite.. Välkommen till livet som Lisa!! Suck!!
Imorgon bitti ska vi på Habben igen.. En massa prat och planering står på schemat.. Undrar hur det blir med sundsvallsresan och MR på hjärnan? Kan hända att jag får ett svar imorgon, men mest troligt inte, eftersom vi inte ska träffa neurologen. Jag ska iaf be om att få en gymnastikmatta till Denise så jag slipper ha en rosa prinsessmatta på golvet i v-rummet :P
Idag har vi iaf varit och hälsat på mormor i stugan. Blev en snabbvisit men de var mysigt att komma dit en sväng. Längtar tills det blir sommar och vi kan vara mer i alla stugor som vi har tillgång till :)

Av Lisa - 26 februari 2013 07:25

Hur illa kan ett barn låta? Ja, det finns nog inget vettigt svar på den frågan. Barn kan då ge ifrån sig dom mest knepiga ljuden. Imorse vaknade jag av ett väldigt konstigt ljud och jag var helt övertygad om att det satt en brunstig katt utanför fönstret eller nåt. Denise har tydligen gett upp sitt morgon-Ding-ding och bytt ut det mot nånting HELT annat.. 

Nu har vi iaf käkat frulle båda två, och nu är det väl bara att vänta på att klockan ska bli lite mer då så jag kan lämna av Fisen hos Natasha och unna mig själv en timmes ompyssling och lyx i frisörstolen!

Ha en bra dag!


11-11-14 föddes en krigare i vecka 23! Här kan ni läsa om vår Neo-resa och livet som prematurmamma. Jag delar även öppet med mig om hur livet kan se ut ur en missbrukares ögon, och min kamp mot att få den hjälp jag behöver för att bli hel igen!

Instagram

 

 

 

 

        

Mer läsning

Denise,Lova,Mi-Rakel

   

 

 

 

 

 

  

 

 

Prematur Bloggar

Kategorier

399 gram

     

 

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28
<<< Februari 2013 >>>

SLE bloggar

Min&Syrrans låt


Ovido - Quiz & Flashcards