★ 399 gram ★

Direktlänk till inlägg 20 februari 2013

Privatliv..

Av Lisa - 20 februari 2013 12:24

Jag har dragit det här förut men jag känner att det kanske är dags att göra det igen. 

Jag får dagligen frågor och kommentarer här i bloggen och jag försöker svara på de allra flesta. Men ibland (ganska ofta) så kommer det frågor om mitt privatliv. Frågor om privata, känsliga saker som inte en vettig människa skulle skriva om i en offentlig blogg. Frågor gällande andra människor.. Här skriver jag om mig och Denise. Det vore ju väldigt dumt och kanske till och med olagligt att sitta och skriva om någon annan människas känslor, beteenden och planer i livet. Det har jag ingen rätt att göra utan den personens tillåtelse då såklart. Jag vet att jag kan vara ganska självutlämnande ibland och jag skriver kanske om saker som inte andra skriver om, men jag har en gräns som jag aldrig skulle släppa på. 

Här delar jag med mig av små bitar av mitt liv. Det finns EN MASSA som jag gör som jag inte skriver om här :)


Så, nog om det nu!


Det är en JÄKLIGT fin dag här uppe idag! Solen skiner och man blir på väldigt bra humör! Det är en STOR dag idag! DENISE SITTER!!! Och den här gången är det ingen engångsföreteelse. Hon har hållit på hela förmiddan!

 

Stolt mamma   


 
 
Monica

Monica

20 februari 2013 12:52

Vad duktig hon är!!

http://Www.tilltoppformen.blogg.se

 
Ingen bild

maria

20 februari 2013 13:20

Söttnöt!!

 
Ingen bild

madde

20 februari 2013 13:27

Underbart :D så härligt ned hennes utveckling :)

 
Camilla Bf Maj13

Camilla Bf Maj13

20 februari 2013 14:04

Vilken sötnos :) Och vilken kämpe måste jag säga! :D

http://mirabilibus.blogg.se

 
Ingen bild

milla

20 februari 2013 14:07

Heja Denise! Förstår att du är stolt, som man mamma/förälder blir man hur glad som helst för minsta lilla framsteg!

Klart du har rätt till ett privatliv och det är juu din blogg och du skriver vad du vill men eftersom du delat med dig av din man eller fd man/Denise pappa tidigare så undrar man. Liksom man skulle undra om du sluta blogga om Denise eller dig sjaälv eftersom du gjort det tidigare. Nu kan man ju bara spekulera och det verkar ju som ni gått isär...

 
Tirja

Tirja

20 februari 2013 14:47

Åh va duktig hon är :D
Stora tjejen!!

http://tirja.blogg.se

 
Ingen bild

Lisa - mamma till Elvin

20 februari 2013 15:08

Så kul att Denise sitter! Grattis Denise ! Så kul att få se saker ur ett annat perspektiv än liggandes på golvet!

 
Ingen bild

Kristina

20 februari 2013 16:30

Jaaaa, det visste vi i helgen att snart händer det. Många kramar till er båda.

 
Johanna

Johanna

20 februari 2013 17:28

Heja Denise :-) Vad roligt att hon sitter, då kommer säkert krypandet igång snart oxå!!!!

Ha en fin kväll ♥

http://grynisen.bloggplatsen.se

 
ronja

ronja

20 februari 2013 17:48

Åh vad kul! Äntligen :D

http://tjurens.blogg.se

 
Ann-Mari

Ann-Mari

20 februari 2013 18:41

Hurra hurra för Denise och hennes mamma-

http://URL

 
Ingen bild

Gunilla

20 februari 2013 21:32

Hej

Har följt dig i några månader och va kul att hon sitter ... Snart springer hon och jag lovar att du kommer längta tillbaka till då hon bara satt still.. Tack för en riktigt trevlig blogg

 
Ingen bild

jenny

21 februari 2013 14:12

klart att du har rätt till ett privat liv, men så klart att många undrar om ni gått isär vilket man igentligen förståt, sen behöver du ju så klart inte berätta i detalj vad som hänt eller så men man kan ju svar ja vi gått isär eller nej de har vi inte

Lisa

21 februari 2013 18:08

men det är ju trots allt min blogg, och jag skriver inte för någon annans skull egentligen och om jag väljer att utelämna den delen av mitt liv så är det helt och hållet upp till mig och det är inget jag kommer att ta upp i något inlägg eller så, men jag har svarat på en del frågor om du tittar i frågerutan..

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lisa - 8 juni 2016 15:54

Ja ibland har man verkligen otur. Har varit frisk länge nu och var inte alls orolig för att börja jobba.. Och så får jag ett bett av något slag.. Som växer och växer och till slut kan ja inte sitta på ena skinkan (där bettet sitter) . Slutade med...

Av Lisa - 5 juni 2016 22:34

            Igår!!! Det var längesedan jag skrattade så fruktansvärt mycket. Dom är ju helt sanslöst roliga mina Småstads-grabbar! Jag bara älskar dom. Det var inte så mkt att fundera på när man hörde att dom skulle hit. Hade docl gärna stann...

Av Lisa - 1 juni 2016 20:36

Sommar än en gång! Känner mig glad och lycklig och full av hopp idag! Det har varit ett tufft år och jag har inte riktigt fått ordning på alla bitar än, men är på god väg.     Hej jag heter Lisa, och jag är en beroende! Ja, så presenterar jag m...

Av Lisa - 19 februari 2016 19:29

Tror ni den här lilla tjejen lägger sig lycklig ikväll? Första ridturen En bra dag med hundar hästar och kaniner. ...

Av Lisa - 17 februari 2016 07:45

Hej på er! Det var längesen jag visade mig här, men nu kikar jag in och bjuder på en låt som jag gjort..  Eller.. texten har min syster skrivit och den handlar om mig. Melodin har jag gjort. och det är jag som står för sång och gitarr     https...


11-11-14 föddes en krigare i vecka 23! Här kan ni läsa om vår Neo-resa och livet som prematurmamma. Jag delar även öppet med mig om hur livet kan se ut ur en missbrukares ögon, och min kamp mot att få den hjälp jag behöver för att bli hel igen!

Instagram

 

 

 

 

        

Mer läsning

Denise,Lova,Mi-Rakel

   

 

 

 

 

 

  

 

 

Prematur Bloggar

Kategorier

399 gram

     

 

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28
<<< Februari 2013 >>>

SLE bloggar

Min&Syrrans låt


Ovido - Quiz & Flashcards