★ 399 gram ★

Alla inlägg den 18 februari 2013

Av Lisa - 18 februari 2013 19:40

En låååååång dag! Va skönt det är att komma hem och sätta sig vid matbordet med plutten när man varit borta ända sen igår! Det är bra att få sakna hemmet nån gång ibland också!

Åkte upp till Näsåker tidigt imorse.. Lite för tidigt i vanlig ordning. Jag var framme strax efter halv nio (skulle va där nio) och tatueraren kom inte förrän strax efter tio!!! (blev ett litet missförstånd med en avbokning som han trodde var jag) Innan allt var klart med motiv och en massa snack så hann klockan bli halv ett innan jag satt i stolen. Nästan tre timmar tog det, och jag kan erkänna att jag nästan höll på att banga den sista timmen och be att få fortsätta om några veckor istället. Det gör så GRYMT mycket ondare på underarmen än på överarmen. Men jag bet ihop! Som mamma lärde oss när vi var små! Vill man vara fin får man lida pin!

     


Svårt att se resultatet på bild men jag är väldigt nöjd! Bokade en ny tid i slutet av April för att fixa till min andra tatuering som jag är ganska missnöjd med.. Man kan liksom inte få nog, även om jag känner mig ganska tatuerings-mättad för tillfället.. Det går nog över så fort den har läkt!

Ja, det var min dag det!


Imorgon ska jag på möte på soc! Har ju ansökt om att få lite hjälp med Denise i form av en avlastningsfamilj. Vi får väl se hur det går men det skulle göra mig väldigt gott att kunna få vara barnledig nån gång ibland och känna att jag bara kan vila, jobba, åka nånstans eller vad det nu kan vara.. Visst känns det lite jobbigt att erkänna att man kanske inte riktigt orkar till 100% men jag erkänner hellre det än att riskera att gå in i väggen, för då kan vad som helst hända! 

Åh, VET ni vad!!! Jag har fått en crosstrainer!! Ska ta hem den imorgon och sen kan jag ÄNTLIGEN börja med min morgoncardio! Det blir ju inga morgonpromenader nu för tiden och jag saknar verkligen att få svettas lite före frukost! Såååå glad för det! Nu jävlar ska vi finslipa figuren innan sommaren är här!


Av Lisa - 18 februari 2013 09:44

Sitter i bilen och väntar på tatueraren som är lite sen.. Spännande att se vad han har ritat upp :)


11-11-14 föddes en krigare i vecka 23! Här kan ni läsa om vår Neo-resa och livet som prematurmamma. Jag delar även öppet med mig om hur livet kan se ut ur en missbrukares ögon, och min kamp mot att få den hjälp jag behöver för att bli hel igen!

Instagram

 

 

 

 

        

Mer läsning

Denise,Lova,Mi-Rakel

   

 

 

 

 

 

  

 

 

Prematur Bloggar

Kategorier

399 gram

     

 

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28
<<< Februari 2013 >>>

SLE bloggar

Min&Syrrans låt


Ovido - Quiz & Flashcards